[AAH] Obroty silnika - skracany dolot
-
- Forum Audi 80
- Posty: 157
- Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53
Odkopie troszkę temat,
gruszka w moim 2.8 ręcznie się przesuwa i wraca na swoje miejsce, niestety tylko jak ją przesunę ręcznie, dziś sprawdziłem wszystkie wężyki i powymieniałem te czarne idące od trójników - wszystko jest szczelne, Jakieś pomysły dlaczego nie działa ten układ? Dodam że jak zdejmę wężyk z gruszki i przygazuje auto to nie zasysa powietrza a chyba powinno???
Bardzo proszę o pomoc
gruszka w moim 2.8 ręcznie się przesuwa i wraca na swoje miejsce, niestety tylko jak ją przesunę ręcznie, dziś sprawdziłem wszystkie wężyki i powymieniałem te czarne idące od trójników - wszystko jest szczelne, Jakieś pomysły dlaczego nie działa ten układ? Dodam że jak zdejmę wężyk z gruszki i przygazuje auto to nie zasysa powietrza a chyba powinno???
Bardzo proszę o pomoc
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 06 sie 2015, 17:08
-
- Forum Audi 80
- Posty: 157
- Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53
Kilka osób na forum opisywało, że im ta gruszka pracuje podczas przygazówki w czasie postoju, jesteś pewien że działą to tylko pod obciążeniem ?Jarewa pisze:Nie będzie działać przepustnica na postoju bo działa tylko w przypadku max load i prędkości. Wiec marne wasze gazowanie na postoju. Jedynie można przez vag sprawdzić czy hula na postoju.
U mnie na postoju skraca się dolot. W okolicy 4000rpm. Mądry pdf który mam każe:dirtydiana pisze:Kilka osób na forum opisywało, że im ta gruszka pracuje podczas przygazówki w czasie postoju, jesteś pewien że działą to tylko pod obciążeniem ?Jarewa pisze:Nie będzie działać przepustnica na postoju bo działa tylko w przypadku max load i prędkości. Wiec marne wasze gazowanie na postoju. Jedynie można przez vag sprawdzić czy hula na postoju.
- Check intake manifold changeover valve -N156 (if necessary, check valve and actuation)
- Checking vacuum system for leaks
- Check that vacuum hoses are properly connected and free of leaks and obstructions.
- Check that change over mechanism operates freely (move push rod by hand).
Ad1:
sprawdzić napięcie na wtyczce zaworu i puścić diagnostykę w VAGu. Trzeci test to zawór skracanego dolotu, a czwarty test to zawór od filtra węglowego.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Nie zawsze obroty=zmiana dolotu bo to zalezne jest też od załadowania silnika. Tak samo jak cutoff klimy nie zawsze dodanie gazu powoduje jej wyłączenie, może poprzednio się ciut źle wyraziłem ale by stworzyć warunki trzeba mocno operować gazem czyli z jałowych na max do odcinki. Inaczej mówiąc pedał/dywan.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 157
- Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53
-
- Forum Audi 80
- Posty: 157
- Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53
-
- Forum Audi 80
- Posty: 157
- Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53