[B4 1.9 1Z] Podpięcie wężyków ciśnieniowych
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 06 sie 2017, 22:50
[B4 1.9 1Z] Podpięcie wężyków ciśnieniowych
Witam wszystkich, znajdzie się ktoś kto mógłby rozrysować, lub wytłumaczyć jak odpowiednio powinny być podpięte te czujniki które znajdują się na prawym nadkolu. U mnie już ktoś grzebał i przykładowo map sensor jest podpięty do EGR-a
Przy okazji żeby nie zakładać nowego tematu, powiedzcie mi czy te kable do opornicy są dobrze podpięte? Dodam że wentylatory się nie załączają, jedynie po zawarciu wtyczki od czujnika w chłodnicy, włączają się oba.
Jeśli uda się dojść końca z wszystkimi wężykami, postaram się zrobić ogólny schemat podłączenia w 1z. Pozdrawiam
Przy okazji żeby nie zakładać nowego tematu, powiedzcie mi czy te kable do opornicy są dobrze podpięte? Dodam że wentylatory się nie załączają, jedynie po zawarciu wtyczki od czujnika w chłodnicy, włączają się oba.
Jeśli uda się dojść końca z wszystkimi wężykami, postaram się zrobić ogólny schemat podłączenia w 1z. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 07 sie 2017, 09:26 przez MacGyver313, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 06 sie 2017, 22:50
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 06 sie 2017, 22:50
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Tylko i wyłacznie mierząc cisnienie doładowania ...w twoim przypadku najlepiej przy użyciu zwykłego manometru wpiętego w dolot.Przy takim pomiarze koniczna jest " zwężka" w przewodzie do manometru ,najlepsza do tego jest igła lekarska 1mm.Przy sprawnym i prawidłowo podpietym n75 doładowanie nie powinno przekraczać 0.9 bara ,przez 1-2 sek moze przekraczać 1 bara ,ale pużniej musi spaść do co najmniej 0,9 bara .Dobrze jest też sprawdzić doładowanie z odpietym n75 ,powinno osiągnąć co najmniej 1,5 bara i po ok.5 sekundach jazdy z takim cisnieniem ,sterownik powinien zlapać tryb awaryjny.N75 szczególnie te ori dwudziesto paro letnie ,praktycznie wszystkie nie pracują już prawidłowo ...zwykle zawyżają i auto łapie tryb awaryjny,ale zdarza się też że zaniżają cisnienie do ok.0,5 bara i auto ma mułaMacGyver313 pisze: Jak mogę sprawdzić czy n75 działa poprawnie?
Ostatnio zmieniony 07 sie 2017, 20:09 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 06 sie 2017, 22:50
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Przy wyjsciu serwo jest podłaczony czarny cienki węzyk z tworzywa i kawałek gumowego w oplocie ,odpinasz ,zaslepiasz króciec przy serwo i tyle ...no chyba że masz klimę ,to musisz zaslepić przy nadkolu ,bo nie bedzie obiegu wewnetrznego REC który też jest zasilany z tego wężykaKrzysiek 84 pisze:Znajdź przewód który jest podłaczony z ATM do zaworka w serwo
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 06 sie 2017, 22:50
na solenoidach typu N75 są trzy wyjścia opisywane VAC to się podłącza podciśnienie z magistrali, OUT ten króciec podłączamy do sterowanego elementu np. EGR, gruszka turbo i inne, i podłączenie ATM to jest połączenie z ATMosferą, jak by tego nie było to podciśnienie by nie miało gdzie uciec i dany siłownik by nie pracował.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 22 gru 2008, 21:57
- Lokalizacja: Poznań
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 06 sie 2017, 22:50