Audi Cabrio 4.2 V8, USA - projekt
Dziękuję B4quattro
Wszystko się da Trochę roboty z tym jest, ale warto. Z dachem też słyszałem, że się nie da samemu
[ Dodano: 2017-10-01, 16:05 ]
Mała aktualizacja wizualna...
:!: Tak było:
:!: Tak jest obecnie:
Długo polowałem na te lampy w fajnym stanie, i kiedy wydawało mi się że mam już te których tak długo szukałem to po rozpakowaniu przesyłki okazało się, że wcale nie jest tak kolorowo. Będę chciał od sprzedającego zwrot części kasy żeby doprowadzić te lampy do "ideału" o którym była mowa kiedy je kupowałem...
A na zimę mam się czym bawić bo w garażu leży kilka gratów do założenia w aucie:
-Grill a'la RS2
-Dokładka zderzaka przedniego
-Ori spryskiwacze lamp pod zderzak S2 ze zbiornikiem na dwie pompki itp.
-Kompletny zestaw tempomatu
-Kompletny zestaw do przerobienia zwykłej klimy na climatronica
-Zestaw pod zmianę rozstawu na 5x112 (przód piasty + zwrotnice Audi S2, tył piasty chyba z A6)
Ugadane jest też złożenie zestawu hamulcowego, czyli zaciski, tarcze, klocki i dystanse (przód i tył) Muszę tylko ogarnąć wydajniejszą pompę z serwem, przewody hamulcowe w oplocie i pomyśleć co zrobić z ręcznym pod większym zaciskiem (hydrauliczny?)
Szukam też radia Audi Delta S 21cm i dźwigni ręcznego w skórze, może coś się trafi
Będzie się czym bawić przez zimę
Wszystko się da Trochę roboty z tym jest, ale warto. Z dachem też słyszałem, że się nie da samemu
[ Dodano: 2017-10-01, 16:05 ]
Mała aktualizacja wizualna...
:!: Tak było:
:!: Tak jest obecnie:
Długo polowałem na te lampy w fajnym stanie, i kiedy wydawało mi się że mam już te których tak długo szukałem to po rozpakowaniu przesyłki okazało się, że wcale nie jest tak kolorowo. Będę chciał od sprzedającego zwrot części kasy żeby doprowadzić te lampy do "ideału" o którym była mowa kiedy je kupowałem...
A na zimę mam się czym bawić bo w garażu leży kilka gratów do założenia w aucie:
-Grill a'la RS2
-Dokładka zderzaka przedniego
-Ori spryskiwacze lamp pod zderzak S2 ze zbiornikiem na dwie pompki itp.
-Kompletny zestaw tempomatu
-Kompletny zestaw do przerobienia zwykłej klimy na climatronica
-Zestaw pod zmianę rozstawu na 5x112 (przód piasty + zwrotnice Audi S2, tył piasty chyba z A6)
Ugadane jest też złożenie zestawu hamulcowego, czyli zaciski, tarcze, klocki i dystanse (przód i tył) Muszę tylko ogarnąć wydajniejszą pompę z serwem, przewody hamulcowe w oplocie i pomyśleć co zrobić z ręcznym pod większym zaciskiem (hydrauliczny?)
Szukam też radia Audi Delta S 21cm i dźwigni ręcznego w skórze, może coś się trafi
Będzie się czym bawić przez zimę
Dzięki
Ręczny już mam, Deltę S też, nawet z ori zmieniarką bo ta którą mam jest pod radio które było w aucie jak kupiłem A zwrotnice wiem że są z S2 takie same co w V6, ale okazja była to kupiłem
Póki co kilka nowych gratów do mnie idzie, kilka leży w garażu i trochę się pozmienia w aucie, opiszę wszystko w swoim czasie
[ Dodano: 2018-01-07, 03:04 ]
Tak żeby nie było że nic się przy aucie nie dzieje to wrzucam aktualizacje
:!: Przód:
Soczewki mają nowe szkła, wrzucone są też chińskie "ksenony", ale to tylko póki co, w przyszłości w planie przeszczep ksenonu ze Skody Superb.
Wygląda to nie mniej i nie więcej niż tak:
Nowy lakier i spawanie dostał zmęczony już życiem przedni zderzak, kratki też zostały odświeżone:
:!: Środek:
Do środka wpadł długo poszukiwany rarytas w postaci Delty S, stan radia perfekcyjny. W końcu podświetlenie wygląda jak powinno, klasyka najlepsza
:!: Tył:
Na sam koniec zostawiłem najlepsze, coś co sprawia że tyłek auta stał się ładniejszy, wizualnie szerszy. Jest ogień
Całość oświetlenia klapy (lampy, trzeci stop, lampki tablicy) jest nowa, kupiona w ASO albo Audi Tradition (dzięki DeS ) + do zestawu zderzak CFL.
Tak było:
Pasowanie:
Efekt końcowy:
Jak dla mnie jest petarda
Na tę chwilę szukam felg pod rozstaw 5x112, jak znajdę to wrzucam części pod ten rozstaw na auto i wizualnie będzie jeszcze lepiej. Oprócz tego do wrzucenia mam trochę pierdół typu skórzany ręczny, climatronic, spryskiwacze reflektorów. Swap hamulców przeniesiony na późniejszą część roku. Powoli, sukcesywnie w przód
Ręczny już mam, Deltę S też, nawet z ori zmieniarką bo ta którą mam jest pod radio które było w aucie jak kupiłem A zwrotnice wiem że są z S2 takie same co w V6, ale okazja była to kupiłem
Póki co kilka nowych gratów do mnie idzie, kilka leży w garażu i trochę się pozmienia w aucie, opiszę wszystko w swoim czasie
[ Dodano: 2018-01-07, 03:04 ]
Tak żeby nie było że nic się przy aucie nie dzieje to wrzucam aktualizacje
:!: Przód:
Soczewki mają nowe szkła, wrzucone są też chińskie "ksenony", ale to tylko póki co, w przyszłości w planie przeszczep ksenonu ze Skody Superb.
Wygląda to nie mniej i nie więcej niż tak:
Nowy lakier i spawanie dostał zmęczony już życiem przedni zderzak, kratki też zostały odświeżone:
:!: Środek:
Do środka wpadł długo poszukiwany rarytas w postaci Delty S, stan radia perfekcyjny. W końcu podświetlenie wygląda jak powinno, klasyka najlepsza
:!: Tył:
Na sam koniec zostawiłem najlepsze, coś co sprawia że tyłek auta stał się ładniejszy, wizualnie szerszy. Jest ogień
Całość oświetlenia klapy (lampy, trzeci stop, lampki tablicy) jest nowa, kupiona w ASO albo Audi Tradition (dzięki DeS ) + do zestawu zderzak CFL.
Tak było:
Pasowanie:
Efekt końcowy:
Jak dla mnie jest petarda
Na tę chwilę szukam felg pod rozstaw 5x112, jak znajdę to wrzucam części pod ten rozstaw na auto i wizualnie będzie jeszcze lepiej. Oprócz tego do wrzucenia mam trochę pierdół typu skórzany ręczny, climatronic, spryskiwacze reflektorów. Swap hamulców przeniesiony na późniejszą część roku. Powoli, sukcesywnie w przód
Ostatnio zmieniony 07 sty 2018, 18:50 przez Przemek97, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 157
- Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53
Miło popratrzeć na to Twoje autko z racji, że też mam caba z v6 tyle, że przed liftem to mam kilka pytań
1.Po zmianie sprężyn wymieniałeś amory? Cey zostawiłeś seryjne ? Masz może jakiś link do oferty z tymi amorkami bo też chce zglebować nieco Audi
2. Jak jakościowo szyba wypada z topcabrio? Pytam bo też chce ją zamówić, tyle, że montaż chyba jednak zlecę im
3. wydech nie jest zbyt głośny? Ładnie pasuje? ( jeśli chodzi o montaż ) Mój jest skorodowany, więc na wiosnę muszę go wymienić Masz jakiś link do tych tłumiczków? Niestety seryjny wydech bardzo słabo brzmi
Pozdrawiam Kuba
1.Po zmianie sprężyn wymieniałeś amory? Cey zostawiłeś seryjne ? Masz może jakiś link do oferty z tymi amorkami bo też chce zglebować nieco Audi
2. Jak jakościowo szyba wypada z topcabrio? Pytam bo też chce ją zamówić, tyle, że montaż chyba jednak zlecę im
3. wydech nie jest zbyt głośny? Ładnie pasuje? ( jeśli chodzi o montaż ) Mój jest skorodowany, więc na wiosnę muszę go wymienić Masz jakiś link do tych tłumiczków? Niestety seryjny wydech bardzo słabo brzmi
Pozdrawiam Kuba
dirtydiana, dzięki za miłe słowa
Co do pytań:
1. Amorki zostały seria, zmieniałem same sprężyny. Brałem je od BS-CAR z allegro, tylko trzeba zadzwonić i się z nimi dogadać żeby ściągnęli te sprężyny z Niemiec.
Link: https://allegro.pl/uzytkownik/BS-CAR?order=m
2. Szybę polecam, solidna i przejrzysta. Tylko mój błąd sprawił, że jest trochę pozaginana, po prostu zapomniałem dokręcić listwy naciągającej szybę.
3. Wydech jest okej, brzmi fajnie, trochę bassowo, głośniej od serii, ale ze smakiem. Na stronie ultera na pewno coś dla siebie znajdziesz, na yt są filmiki jak V6 brzmi na końcowym ultera
Link: http://ulter.com.pl/pl/offer
Pozdro 8-)
Co do pytań:
1. Amorki zostały seria, zmieniałem same sprężyny. Brałem je od BS-CAR z allegro, tylko trzeba zadzwonić i się z nimi dogadać żeby ściągnęli te sprężyny z Niemiec.
Link: https://allegro.pl/uzytkownik/BS-CAR?order=m
2. Szybę polecam, solidna i przejrzysta. Tylko mój błąd sprawił, że jest trochę pozaginana, po prostu zapomniałem dokręcić listwy naciągającej szybę.
3. Wydech jest okej, brzmi fajnie, trochę bassowo, głośniej od serii, ale ze smakiem. Na stronie ultera na pewno coś dla siebie znajdziesz, na yt są filmiki jak V6 brzmi na końcowym ultera
Link: http://ulter.com.pl/pl/offer
Pozdro 8-)
Również dzięki za opinię, miło poczytać
Co do BC, cholera, w tej chwili nie jestem Ci w stanie udzielić odpowiedzi bo zwyczajnie nie pamiętam
Jedyne co na tę chwilę mogę Ci podpowiedzieć to żebyś robił wszystko według tego poradnika: http://www.mediafire.com/file/ejcgegzdm ... 0_B3B4.pdf
U mnie nie było większych problemów i z tego co pamiętam to wszystko się zgadzało w stosunku do tego co jest tam opisane
[ Dodano: 2018-02-18, 12:35 ]
:!: Aktualizacja tematu <ok>
Sam samochód zimuje w garażu, na szczęście zima w opolskim jest łaskawa więc można czasem pojeździć i przepalić V6...
No właśnie, V6. Jeszcze V6
Jak pewnie część wie, jeden z grubszych projektów na scenie Audi 80/Coupe/Cabrio w ostatnich latach, czyli Audi Coupe V8 project by Vigo poszedł w rozbiórkę... Dowiedziałem się o tym w sumie przypadkowo, ale z miejsca w głowach mojej i ojca zrodził się koncept wsadzenia serducha tego potwora do naszego Cabrio. Szybka kalkulacja, kontakt z Łukaszem, szczegóły i dogadaliśmy się czego efektem była wczorajsza (tj. 17.02.2018r) wycieczka z Opola do Szczecina pod sam garaż Vigo
Po raz kolejny wielkie dzięki Łukaszowi za piękne wyjaśnienie co, jak, gdzie i do czego i obietnicę pomocy telefonicznej w razie potrzeby. Damy V8 drugie życie i dopracujemy ją trochę pod siebie I czekam na kolejny projekt, Vigo
Zestaw który kupiliśmy od Łukasza: Silnik V8 4.2 ABZ, skrzynia 01E DQS, dwumas i docisk z RS4 B7, układ chłodzenia oleju, drążki S4, ława pod V8, wiązka, układ wydechowy
Poniżej kilka fotek z wycieczki po V8
A co do zmian w aucie, to zbrojenia się ciąg dalszy. Odebraliśmy od lakiernika spryskiwacze reflektorów i blendę USA z sedana, którą skróciliśmy bo była zwyczajnie za długa. Jak wleci na samochód to wrzucę dokładny opis tego co było robione przy blendzie razem z fotkami Udało się też uzbierać wszystkie potrzebne części do zmiany rozstawu na 5x112. Jesteśmy w trakcie wrzucania tempomatu, fotki wlecą jak skończymy.
Kilka zdjęć:
Co do BC, cholera, w tej chwili nie jestem Ci w stanie udzielić odpowiedzi bo zwyczajnie nie pamiętam
Jedyne co na tę chwilę mogę Ci podpowiedzieć to żebyś robił wszystko według tego poradnika: http://www.mediafire.com/file/ejcgegzdm ... 0_B3B4.pdf
U mnie nie było większych problemów i z tego co pamiętam to wszystko się zgadzało w stosunku do tego co jest tam opisane
[ Dodano: 2018-02-18, 12:35 ]
:!: Aktualizacja tematu <ok>
Sam samochód zimuje w garażu, na szczęście zima w opolskim jest łaskawa więc można czasem pojeździć i przepalić V6...
No właśnie, V6. Jeszcze V6
Jak pewnie część wie, jeden z grubszych projektów na scenie Audi 80/Coupe/Cabrio w ostatnich latach, czyli Audi Coupe V8 project by Vigo poszedł w rozbiórkę... Dowiedziałem się o tym w sumie przypadkowo, ale z miejsca w głowach mojej i ojca zrodził się koncept wsadzenia serducha tego potwora do naszego Cabrio. Szybka kalkulacja, kontakt z Łukaszem, szczegóły i dogadaliśmy się czego efektem była wczorajsza (tj. 17.02.2018r) wycieczka z Opola do Szczecina pod sam garaż Vigo
Po raz kolejny wielkie dzięki Łukaszowi za piękne wyjaśnienie co, jak, gdzie i do czego i obietnicę pomocy telefonicznej w razie potrzeby. Damy V8 drugie życie i dopracujemy ją trochę pod siebie I czekam na kolejny projekt, Vigo
Zestaw który kupiliśmy od Łukasza: Silnik V8 4.2 ABZ, skrzynia 01E DQS, dwumas i docisk z RS4 B7, układ chłodzenia oleju, drążki S4, ława pod V8, wiązka, układ wydechowy
Poniżej kilka fotek z wycieczki po V8
A co do zmian w aucie, to zbrojenia się ciąg dalszy. Odebraliśmy od lakiernika spryskiwacze reflektorów i blendę USA z sedana, którą skróciliśmy bo była zwyczajnie za długa. Jak wleci na samochód to wrzucę dokładny opis tego co było robione przy blendzie razem z fotkami Udało się też uzbierać wszystkie potrzebne części do zmiany rozstawu na 5x112. Jesteśmy w trakcie wrzucania tempomatu, fotki wlecą jak skończymy.
Kilka zdjęć:
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2018, 21:08 przez Przemek97, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 24 sty 2018, 13:47
viintage31, dziękuję
Ahh, felgi miałem kupować i wrzucać rozstaw 5x112 na auto, a tu wypadł silnik. Ale płakał z tego powodu na pewno nie będę, po prostu chwilkę dłużej Cab postoi na 15'. Jednak wstrzymam się z felą do czasu ogarnięcia zestawu pod big break'a bo tak czy siak muszę wysłać zwrotnice z piastami do gościa, który dopasuje mi całość zestawu hamulcowego A zakładać to żeby potem ściągać mija się z celem, tak samo jak kupowanie felg pod rozstaw 4x108 skoro niedługo będzie inny
Tył jeszcze niekompletny w mojej wizji, blendy USA i większych końcówek wydechu brakuje, te końcówki które są ładnie leżały na starym zderzaku. Na poliftowym już są jak dla mnie trochę za małe i gubią się przy szerokich lampach. Blenda wpadnie w weekend, a wydech przy okazji swapa
Ahh, felgi miałem kupować i wrzucać rozstaw 5x112 na auto, a tu wypadł silnik. Ale płakał z tego powodu na pewno nie będę, po prostu chwilkę dłużej Cab postoi na 15'. Jednak wstrzymam się z felą do czasu ogarnięcia zestawu pod big break'a bo tak czy siak muszę wysłać zwrotnice z piastami do gościa, który dopasuje mi całość zestawu hamulcowego A zakładać to żeby potem ściągać mija się z celem, tak samo jak kupowanie felg pod rozstaw 4x108 skoro niedługo będzie inny
Tył jeszcze niekompletny w mojej wizji, blendy USA i większych końcówek wydechu brakuje, te końcówki które są ładnie leżały na starym zderzaku. Na poliftowym już są jak dla mnie trochę za małe i gubią się przy szerokich lampach. Blenda wpadnie w weekend, a wydech przy okazji swapa
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Bez hardtopa Q w cabie nie ma sensu. Buda jest na tyle elastyczna, że dodatkowe siły jeszcze bardziej będą na nią wpływać. Z drugiej strony V8 w osće...no to już Igora auto pokazało, że do 4 biegu to jest walka o trakcję
Nie mniej jednak czekam na rozwój. Buda fajna, kolor zacny (hehehe) także nic tylko dłubać
Nie mniej jednak czekam na rozwój. Buda fajna, kolor zacny (hehehe) także nic tylko dłubać
bloku, kolorki robią robotę, zwłaszcza u Ciebie po tej polerce to wygląda konkretnie. Fajna głębia <ok>
Co do quattro... Na pewno nie mam zamiaru ryzykować połamania auta, ostatnio dowiedziałem się że Atlas coś w kierunku q zaczął działać, czekam na rozwój sytuacji Gdyby nie te V8 to nawet bym o tym nie myślał, no ale przy tych mocach już by się przydało. Co nie znaczy że będzie, zobaczymy co czas przyniesie. Z początku 4.2 na pewno pojeździ w ośce, zrobi się też launch control na wzór tego od Vigo, muszę go podpytać jak on to tam modził.
Co do quattro... Na pewno nie mam zamiaru ryzykować połamania auta, ostatnio dowiedziałem się że Atlas coś w kierunku q zaczął działać, czekam na rozwój sytuacji Gdyby nie te V8 to nawet bym o tym nie myślał, no ale przy tych mocach już by się przydało. Co nie znaczy że będzie, zobaczymy co czas przyniesie. Z początku 4.2 na pewno pojeździ w ośce, zrobi się też launch control na wzór tego od Vigo, muszę go podpytać jak on to tam modził.