Albo nie popusciłeś wystarczająco śrub mocujących pompę ,albo za małej siły użyłeś ...i trzecia możliwość skończył się "ruch" na "fasolach "pompy ,ale to widać ,wystarczy sie przyjrzeć czy śruba mocujaca doszła do końca "fasoli " ...jak doszła to masz żle spięte koło pompy z resztą rozrzadu ...wystarczy ustawić na znaki i też widać bo nie wchodzi blokada w koło pompypawel107 pisze:Prosze o pomoc co mogłem źle robić
[b4 1,9 TDI 1z] ustawienie kąta wtrysku...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Najpierw to sprawdż czy regulacja na fasolach nie doszła do końca ..jak nie doszła ,to złap pompę za nastawnik i odciągaj ile masz siły od silnika...jak poczujesz że idzie ale "spręzynuje " i wraca ,to musisz popuścić nakretki na metalowych przewodach przy pompie idących na wtryski...tu nie ma żadnej filozofi ,tylko po prostu czasem trzeba użyć dużej siłypawel107 pisze:A jaki jest najlepszy punkt przyłożenia siły? Bo w tej kwesti nie jestem do konca pewnien.