Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1,9 TDI 1z] ustawienie kąta wtrysku...

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 lis 2017, 16:09

pawel107 pisze:Prosze o pomoc co mogłem źle robić
Albo nie popusciłeś wystarczająco śrub mocujących pompę ,albo za małej siły użyłeś ...i trzecia możliwość skończył się "ruch" na "fasolach "pompy ,ale to widać ,wystarczy sie przyjrzeć czy śruba mocujaca doszła do końca "fasoli " ...jak doszła to masz żle spięte koło pompy z resztą rozrzadu ...wystarczy ustawić na znaki i też widać bo nie wchodzi blokada w koło pompy

pawel107
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 24 lis 2017, 15:29
Lokalizacja: Korzenna

Post autor: pawel107 » 24 lis 2017, 16:38

W BS odczyt jest taki sam ,te 4 śruby na pewno popuszczone , bo sie legutko kręciły.

A jaki jest najlepszy punkt przyłożenia siły? Bo w tej kwesti nie jestem do konca pewnien.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 lis 2017, 16:43

pawel107 pisze:A jaki jest najlepszy punkt przyłożenia siły? Bo w tej kwesti nie jestem do konca pewnien.
Najpierw to sprawdż czy regulacja na fasolach nie doszła do końca ..jak nie doszła ,to złap pompę za nastawnik i odciągaj ile masz siły od silnika...jak poczujesz że idzie ale "spręzynuje " i wraca ,to musisz popuścić nakretki na metalowych przewodach przy pompie idących na wtryski...tu nie ma żadnej filozofi ,tylko po prostu czasem trzeba użyć dużej siły

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl