Ok, dziękuje.
Ustawię kont wtrysku, ustawię dawkę na fabryczną oraz wyczyszczę lub jeżeli będzie trzeba wymienię przepływkę. Wtedy ponownie zloguję i dam znać na forum.
[B4 1.9 TDI 1Z] Duże spalanie, proszę o analizę.
- goldi j51
- Forum Audi 80
- Posty: 3625
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
- Imię: Robert
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Zacznij od termostatu od 100-130 zł oryginalny ustaw kąt wtrysku co do dawki paliwa na razie bym nie ruszał pozmieniaj to co napisałem i zobaczysz jakie będzie spalanie ja u siebie mam dawkę 2.4 i spalanie nie przekracza 7.5 litra teraz
Jeszcze co do dawki paliwa to chyba zależy w jakim stanie jest pompa wtryskowa korekcja na wtryskach może niech któryś z kolegów rozwinie ten temat odnośnie dawki paliwa
Jeszcze co do dawki paliwa to chyba zależy w jakim stanie jest pompa wtryskowa korekcja na wtryskach może niech któryś z kolegów rozwinie ten temat odnośnie dawki paliwa
Witam, pacjent to 80 tdi 1z 94' w automacie. Auto kupione nie dawno, po serwisie rozrządu, wyczyszczony nastawnik ustawiony kąt. Jedzie normalnie natomiast pali około 10l. Wg mnie sporo za dużo w stosunku do poprzedniej 80 którą miałem w manualu. Termostat jest ok bo pion łapie bardzo szybko. W czym szukać przyczyny? Osprzęt pierburga.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
m-system, to że na blacie szybko łapie 90 niekoniecznie oznacza że w rzeczywistości tyle jest. Poczytaj o czujnikach szarym i niebieskim a zrozumiesz o czym mówię. Bardzo często są stosowane tanie zamienniki które mają bardzo duże przekłamanie. Termostat też jest bardzo łatwo sprawdzić - wystarczy sprawdzić w którym momencie dolny wąż robi się ciepły.
Poza tym jak masz pierburga to tylko zrobić logi.
Pytanie jeszcze jak sprawdzałeś to spalanie - mam nadzieję że nie po wskazaniu na liczniku.
Poza tym jak masz pierburga to tylko zrobić logi.
Pytanie jeszcze jak sprawdzałeś to spalanie - mam nadzieję że nie po wskazaniu na liczniku.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
a co tu rozwijać, jest to zapis parametrów pracy silnika w czasie. Podstawa podczas diagnozy tdi.m-system pisze:Rozwiń jeszcze myśl logów bo nie kojarzę o co chodzi.
<iframe width="854" height="480" src="https://www.youtube.com/embed/t0QazXcVVXs" frameborder="0" gesture="media" allowfullscreen></iframe>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
W audi 80 b4 TDI w orginale nigdy nie było 4 pinowych zintegrowanych czujników dla kompa i na licznik .Takie czujniki były dopiero w A4 .Dla kompa zawsze jest dwupinowy niebieski przy króćcu wodnym ,kolo wtrysku sterującego ,a dla licznika jest dwupinowy z tyłu glowicy ,przy scianie grodziowej .Wersje z klimatyzacją miały tam nawet 6 cio pinowy czujnik .m-system pisze:Czujnik ten 4ro pinowy był wymieniony bo nie podawał temp do komputera silnika.
Nie ma takiej możliwosci żeby ten silnik spalił 10 litrów ..uzytkowany i jezdzony normalnie ,nawet rozregulowany tyle nie spali .Jedyna możliwosć to albo wycieki ,albo problem z "trzymającymi " hamulcami ,bo tzw."opory toczenia " mają już duży wpływ na spalaniem-system pisze: Jedzie normalnie natomiast pali około 10l.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
chyba 3 pinMUNIOR pisze:a dla licznika jest dwupinowy z tyłu glowicy ,
jeszcze jest możliwość że oszukuje licznik z liczeniem km ostatnio ktoś tu opisywał podobny problem.MUNIOR pisze:m-system napisał/a:
Jedzie normalnie natomiast pali około 10l.
Nie ma takiej możliwosci żeby ten silnik spalił 10 litrów ..uzytkowany i jezdzony normalnie ,nawet rozregulowany tyle nie spali .Jedyna możliwosć to albo wycieki ,albo problem z "trzymającymi " hamulcami ,bo tzw."opory toczenia " mają już duży wpływ na spalanie
Tak sobie właśnie przypomniałem.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko