Andrzej Doc - moje auta.
-
OnlineDoc
- Administrator
- Posty: 4643
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Pitrku, to jest ślizg aby otworzyć, zamknąć prowadnicę szyby.
https://www.google.pl/search?biw=1440&b ... S8DAdKMoLw
Przed ślizgiem jest własnie niebieskie zacisk, plastik który trzeba otworzyć / zamknąć.
Tak jak widzisz... śrubka i niebieska "kupa".
Tutaj zobaczysz bez śrubki przed ślizgiem. Tym razem zielony.
https://spplthumb.blob.core.windows.net ... 490632.jpg
To jest chore naprawdę. Nawet aby kupić zestaw naprawczy podnośnika szyby, nie daje tego.
Można kupić tylko cały podnośni a ślizgi są wszędzie.
https://www.google.pl/search?biw=1440&b ... xFCg5l6_XQ
https://www.google.pl/search?biw=1440&b ... S8DAdKMoLw
Przed ślizgiem jest własnie niebieskie zacisk, plastik który trzeba otworzyć / zamknąć.
Tak jak widzisz... śrubka i niebieska "kupa".
Tutaj zobaczysz bez śrubki przed ślizgiem. Tym razem zielony.
https://spplthumb.blob.core.windows.net ... 490632.jpg
To jest chore naprawdę. Nawet aby kupić zestaw naprawczy podnośnika szyby, nie daje tego.
Można kupić tylko cały podnośni a ślizgi są wszędzie.
https://www.google.pl/search?biw=1440&b ... xFCg5l6_XQ
-
OnlineDoc
- Administrator
- Posty: 4643
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Pitrku, 'bracia' powiem Wam dokładnie... że pomagałem z Krzyśkiem... kumplem w Legionowie.
Ma śliczny dom i własny garaż. Auto... oczywiście A6 C5 2.5TDI. jego praca, to kancelaria prawna. Absolutnie nie zna się z naprawą aut, częściami itd.
M.in zrobiłem mu: regenerację reflektorów (prawie nie było widać lamp)... kurna głupia afazja... "jak to się nazywa"... szukam w mailu ... (wiem!) włącznik świateł (zmieniłem), ślizg szyby (tak jak wiecie, 'kupa' z tego, brak jednego, nowego "plastiku".
Krzysiek nie jest zarejestrowany na forum... ma zupełnie inną "beczkę"/pracę. Oczywiście naprawiałem mu za free. Wklejałem mu linki w allegro, kupował i tyle. Ja jako "robotnik"
Ciesze się jeśli chcę polecieć do Krzyśka z jego domem/garażem... naprawiam sobie pierdoły w moim aucie. Bez tego tylko na parkingu (zima, deszcz itd) to niezła 'kupa'. Po co mi kurtka, tam nie jest zimno. Prosto przy domku. To jeszcze nic... jeśli chcę herbatkę, to Magda (żona Krzyska) robi mi herbatkę. Ba! Jedzonko... aż głupio kurna, ale cóż.
Ma śliczny dom i własny garaż. Auto... oczywiście A6 C5 2.5TDI. jego praca, to kancelaria prawna. Absolutnie nie zna się z naprawą aut, częściami itd.
M.in zrobiłem mu: regenerację reflektorów (prawie nie było widać lamp)... kurna głupia afazja... "jak to się nazywa"... szukam w mailu ... (wiem!) włącznik świateł (zmieniłem), ślizg szyby (tak jak wiecie, 'kupa' z tego, brak jednego, nowego "plastiku".
Krzysiek nie jest zarejestrowany na forum... ma zupełnie inną "beczkę"/pracę. Oczywiście naprawiałem mu za free. Wklejałem mu linki w allegro, kupował i tyle. Ja jako "robotnik"
Ciesze się jeśli chcę polecieć do Krzyśka z jego domem/garażem... naprawiam sobie pierdoły w moim aucie. Bez tego tylko na parkingu (zima, deszcz itd) to niezła 'kupa'. Po co mi kurtka, tam nie jest zimno. Prosto przy domku. To jeszcze nic... jeśli chcę herbatkę, to Magda (żona Krzyska) robi mi herbatkę. Ba! Jedzonko... aż głupio kurna, ale cóż.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
OnlineDoc
- Administrator
- Posty: 4643
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Przyjaciele... spójrzcie proszę. Wysłałem temat z elektroda.pl. Dostałem za free regenerację skrzyni i cześci i... za chciało mi się. Ehhh. Dziwnie odpisał facet. Jak sądzicie... ma rację czy nie? Faktycznie zmieniłem specjalnie 2 razy inny olej, może będzie lepiej z ciężkim wybierakiem. Nie dolałem a zupełnie zmieniłem.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewt ... 1#17078521
Kurdę mać... "biała emulsja zamiast oleju". Czy ja mam wypłukać, (tzn?) latać jak głupi do warsztaty? Zmieniać ABSOLUTNIE ten sam olej 3 razy? Przecież nie za free.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewt ... 1#17078521
Kurdę mać... "biała emulsja zamiast oleju". Czy ja mam wypłukać, (tzn?) latać jak głupi do warsztaty? Zmieniać ABSOLUTNIE ten sam olej 3 razy? Przecież nie za free.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
OnlineDoc
- Administrator
- Posty: 4643
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Krzysiek 84, ja mam drugi zmieniony olej: "MOTUL GEAR 300 75W90". Nic to nie dało.
Wcześniej jako pierwsza zmiana, naprawa w Warsztacie było:
Po wysłaniu moich tematów / innych for, dostałem odpowiedzi:
Niby zmienić 75w80 zamiast 75w90. Ogólnie zupełny syntetyk ( tak miałem i mam).
Tylko co to było i niby jest z odpowiedzią faceta:
Być może gada głupoty i nic nie wie. Wrzuca 1 bo było ciężko, a przecież najgorzej jest z 2.
Bez jechania 1 działa, leciutko ciężko bo zima, ale podczas jechania... 2, to jest problem największy. Synchronizator OK.
Kod: Zaznacz cały
Opis produktu
Wszystkie przekładnie mechaniczne stosowane w pojazdach samochodowych, podobnie jak silniki spalinowe wymagają smarowania olejowego. Ze względu na zupełnie różne warunki pracy, muszą cechować się innymi właściwościami niż konwencjonalne oleje silnikowe. Głównym parametrem olejów przekładniowych jest lepkość, która powinna być na tyle duża, aby zapewnić trwały i stabilny film olejowy przy możliwie niskich oporach wewnętrznych. Podstawowe zadania olejów przekładniowych to: ochrona przed nadmiernym zużyciem i korozją, zmniejszanie strat energii wynikających z tarcia, a także odprowadzanie ciepła z powierzchni współpracujących elementów.
Przekładniowy, całkowicie syntetyczny olej przekładniowy MOTUL Gear 300 75W90 przeznaczony jest do stosowania w ręcznych skrzyniach biegów (zsynchronizowanych i niezsynchronizowanych) skrzyniach rozdzielczych czy dyferencjałach. Jeden z nielicznych olejów na rynku o tak wysokiej odporności na ścinanie – zachowuje swoje parametry w szerokim zakresie temperatur i obciążeń. Przekładniowy olej MOTUL Gear 300 75W90 zapewnia łatwą i precyzyjną zmianę biegów oraz cichą pracę przekładni. Kompatybilny ze wszystkimi typami powszechnie stosowanych uszczelnień.
Spełnia wymagania jakościowe:
API GL-4;
API GL-5;
US Army MIL-L-2105D.
Po wysłaniu moich tematów / innych for, dostałem odpowiedzi:
Marcin a) zalej 75w80
Marcin b) Doc, wg Ori oleju to zamiennik jest taki FUCHS TITAN SINTOFLUID 75W80
Waldi c) Z tego co pamietam to FUCHS TITAN SINTOFLUID 75W80 sprawdza sie najlepiej do manuala z grupy VAG
Niby zmienić 75w80 zamiast 75w90. Ogólnie zupełny syntetyk ( tak miałem i mam).
Tylko co to było i niby jest z odpowiedzią faceta:
Odpisał: Ja miałem taki przypadek ,że po wymianie oleju w skrzyni biegow w zimie cieżko bylo wrzucić jedynke.Sprawdziłem czy jest stan oleju w skrzyni ,Okazalo sie że w skrzyni jest biała emulsja zamiast oleju .Trzeba bylo przepłukac skrzynie .Skrzynie zalalem orginalnym olejem , jest lepiej.Nie wolno mieszac różnych oleji.
Być może gada głupoty i nic nie wie. Wrzuca 1 bo było ciężko, a przecież najgorzej jest z 2.
Bez jechania 1 działa, leciutko ciężko bo zima, ale podczas jechania... 2, to jest problem największy. Synchronizator OK.
Nie wiem, ale serio bez komentarza. Chyba że się nie znam.Odpisał: (...)Nie wolno mieszac różnych oleji.