Zobaczcie, tak to wygląda:

Jak to się nazywa, gdzie znaleźć?

Zdjęcie jako próbka, nie moje.
Kod: Zaznacz cały
Opis produktu
Wszystkie przekładnie mechaniczne stosowane w pojazdach samochodowych, podobnie jak silniki spalinowe wymagają smarowania olejowego. Ze względu na zupełnie różne warunki pracy, muszą cechować się innymi właściwościami niż konwencjonalne oleje silnikowe. Głównym parametrem olejów przekładniowych jest lepkość, która powinna być na tyle duża, aby zapewnić trwały i stabilny film olejowy przy możliwie niskich oporach wewnętrznych. Podstawowe zadania olejów przekładniowych to: ochrona przed nadmiernym zużyciem i korozją, zmniejszanie strat energii wynikających z tarcia, a także odprowadzanie ciepła z powierzchni współpracujących elementów.
Przekładniowy, całkowicie syntetyczny olej przekładniowy MOTUL Gear 300 75W90 przeznaczony jest do stosowania w ręcznych skrzyniach biegów (zsynchronizowanych i niezsynchronizowanych) skrzyniach rozdzielczych czy dyferencjałach. Jeden z nielicznych olejów na rynku o tak wysokiej odporności na ścinanie – zachowuje swoje parametry w szerokim zakresie temperatur i obciążeń. Przekładniowy olej MOTUL Gear 300 75W90 zapewnia łatwą i precyzyjną zmianę biegów oraz cichą pracę przekładni. Kompatybilny ze wszystkimi typami powszechnie stosowanych uszczelnień.
Spełnia wymagania jakościowe:
API GL-4;
API GL-5;
US Army MIL-L-2105D.
Marcin a) zalej 75w80
Marcin b) Doc, wg Ori oleju to zamiennik jest taki FUCHS TITAN SINTOFLUID 75W80
Waldi c) Z tego co pamietam to FUCHS TITAN SINTOFLUID 75W80 sprawdza sie najlepiej do manuala z grupy VAG
Odpisał: Ja miałem taki przypadek ,że po wymianie oleju w skrzyni biegow w zimie cieżko bylo wrzucić jedynke.Sprawdziłem czy jest stan oleju w skrzyni ,Okazalo sie że w skrzyni jest biała emulsja zamiast oleju .Trzeba bylo przepłukac skrzynie .Skrzynie zalalem orginalnym olejem , jest lepiej.Nie wolno mieszac różnych oleji.
Nie wiem, ale serio bez komentarza. Chyba że się nie znam.Odpisał: (...)Nie wolno mieszac różnych oleji.