Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Andrzej Doc - moje auta.

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4644
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 04 gru 2017, 03:18

Przyjaciele... dostaje fioła i nie mogę znaleźć, kupić "niebieskiego plastiku" przed ślizgiem szyby.
Zobaczcie, tak to wygląda: bezradny_
Obrazek

Jak to się nazywa, gdzie znaleźć? bezradny_
Zdjęcie jako próbka, nie moje.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 04 gru 2017, 08:18

Doc, ja od czego to jest? to trzyma szybę do podnoszenia, tak dobrze widzę?

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4644
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 04 gru 2017, 11:51

Pitrku, to jest ślizg aby otworzyć, zamknąć prowadnicę szyby.
https://www.google.pl/search?biw=1440&b ... S8DAdKMoLw

Przed ślizgiem jest własnie niebieskie zacisk, plastik który trzeba otworzyć / zamknąć.
Tak jak widzisz... śrubka i niebieska "kupa". bezradny_

Tutaj zobaczysz bez śrubki przed ślizgiem. Tym razem zielony.
https://spplthumb.blob.core.windows.net ... 490632.jpg

To jest chore naprawdę. Nawet aby kupić zestaw naprawczy podnośnika szyby, nie daje tego.
Można kupić tylko cały podnośni a ślizgi są wszędzie.
https://www.google.pl/search?biw=1440&b ... xFCg5l6_XQ

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 04 gru 2017, 12:34

Doc, a ciekawe czy by Ci tego ktoś na drukarce 3D nie druknął, hmm

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4644
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 04 gru 2017, 23:42

PieterB, olałem. Nawet poszukałem w 'ETKA'.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 05 gru 2017, 08:54

Doc, pewnie dlatego że sprzedają to w całości

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4644
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 06 gru 2017, 20:49

Pitrku, 'bracia' ;) powiem Wam dokładnie... że pomagałem z Krzyśkiem... kumplem w Legionowie.
Ma śliczny dom i własny garaż. Auto... oczywiście A6 C5 2.5TDI. jego praca, to kancelaria prawna. Absolutnie nie zna się z naprawą aut, częściami itd.

M.in zrobiłem mu: regenerację reflektorów (prawie nie było widać lamp)... kurna głupia afazja... "jak to się nazywa"... szukam w mailu ... (wiem!) włącznik świateł (zmieniłem), ślizg szyby (tak jak wiecie, 'kupa' z tego, brak jednego, nowego "plastiku".

Krzysiek nie jest zarejestrowany na forum... ma zupełnie inną "beczkę"/pracę. Oczywiście naprawiałem mu za free. Wklejałem mu linki w allegro, kupował i tyle. Ja jako "robotnik" ;)

Ciesze się jeśli chcę polecieć do Krzyśka z jego domem/garażem... naprawiam sobie pierdoły w moim aucie. Bez tego tylko na parkingu (zima, deszcz itd) to niezła 'kupa'. Po co mi kurtka, tam nie jest zimno. :) Prosto przy domku. :) To jeszcze nic... jeśli chcę herbatkę, to Magda (żona Krzyska) robi mi herbatkę. Ba! Jedzonko... aż głupio kurna, ale cóż. :)
okok

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4644
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 11 lut 2018, 01:43

Kolejna moja "rzeźba" czyli regeneracja mieszka skóry naturalnej (nie ECO!). :)

a) zrobienie wykroju.
b) szycie na maszynie.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

:)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 11 lut 2018, 07:54

I tylko mi nie mów że sam szyłeś dokuczacz_

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 11 lut 2018, 11:52

cwaniak_ Dobra robota

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4644
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 11 lut 2018, 12:32

PieterB pisze:I tylko mi nie mów że sam szyłeś
Hmm... żona, a skąd wiesz? wstydnis zawstydzonyy_
Krzysiek 84 pisze:Dobra robota
Dzięx men! hura_

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 11 lut 2018, 13:47

Doc pisze:PieterB napisał/a:
I tylko mi nie mów że sam szyłeś

Hmm... żona, a skąd wiesz? wstydnis zawstydzonyy_
a to ok

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4644
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 04 mar 2018, 18:38

Przyjaciele... spójrzcie proszę. Wysłałem temat z elektroda.pl. Dostałem za free regenerację skrzyni i cześci i... za chciało mi się. Ehhh. Dziwnie odpisał facet. Jak sądzicie... ma rację czy nie? Faktycznie zmieniłem specjalnie 2 razy inny olej, może będzie lepiej z ciężkim wybierakiem. Nie dolałem a zupełnie zmieniłem.

https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewt ... 1#17078521

mysli_
bezradny_ :(

Kurdę mać... "biała emulsja zamiast oleju". Czy ja mam wypłukać, (tzn?) latać jak głupi do warsztaty? Zmieniać ABSOLUTNIE ten sam olej 3 razy? Przecież nie za free. :(

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 04 mar 2018, 18:52

Olej do skrzyni kupić w aso , a jak brac inne to żeby spełniał norme VW 501 50 , VW G052911
i musi być to pełen syntetyk.

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4644
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 04 mar 2018, 19:47

Krzysiek 84, ja mam drugi zmieniony olej: "MOTUL GEAR 300 75W90". :( Nic to nie dało.

Obrazek

Kod: Zaznacz cały

Opis produktu

Wszystkie przekładnie mechaniczne stosowane w pojazdach samochodowych, podobnie jak silniki spalinowe wymagają smarowania olejowego. Ze względu na zupełnie różne warunki pracy, muszą cechować się innymi właściwościami niż konwencjonalne oleje silnikowe. Głównym parametrem olejów przekładniowych jest lepkość, która powinna być na tyle duża, aby zapewnić trwały i stabilny film olejowy przy możliwie niskich oporach wewnętrznych. Podstawowe zadania olejów przekładniowych to: ochrona przed nadmiernym zużyciem i korozją, zmniejszanie strat energii wynikających z tarcia, a także odprowadzanie ciepła z powierzchni współpracujących elementów.

 

Przekładniowy, całkowicie syntetyczny olej przekładniowy MOTUL Gear 300 75W90 przeznaczony jest do stosowania w ręcznych skrzyniach biegów (zsynchronizowanych i niezsynchronizowanych) skrzyniach rozdzielczych czy dyferencjałach. Jeden z nielicznych olejów na rynku o tak wysokiej odporności na ścinanie – zachowuje swoje parametry w szerokim zakresie temperatur i obciążeń. Przekładniowy olej MOTUL Gear 300 75W90 zapewnia łatwą i precyzyjną zmianę biegów oraz cichą pracę przekładni. Kompatybilny ze wszystkimi typami powszechnie stosowanych uszczelnień.

 

Spełnia wymagania jakościowe:

API GL-4;
API GL-5;
US Army MIL-L-2105D.
Wcześniej jako pierwsza zmiana, naprawa w Warsztacie było:
Obrazek

Po wysłaniu moich tematów / innych for, dostałem odpowiedzi:
Marcin a) zalej 75w80
Marcin b) Doc, wg Ori oleju to zamiennik jest taki FUCHS TITAN SINTOFLUID 75W80
Waldi c) Z tego co pamietam to FUCHS TITAN SINTOFLUID 75W80 sprawdza sie najlepiej do manuala z grupy VAG
:(
Niby zmienić 75w80 zamiast 75w90. Ogólnie zupełny syntetyk ( tak miałem i mam).
Tylko co to było i niby jest z odpowiedzią faceta:
Odpisał: Ja miałem taki przypadek ,że po wymianie oleju w skrzyni biegow w zimie cieżko bylo wrzucić jedynke.Sprawdziłem czy jest stan oleju w skrzyni ,Okazalo sie że w skrzyni jest biała emulsja zamiast oleju .Trzeba bylo przepłukac skrzynie .Skrzynie zalalem orginalnym olejem , jest lepiej.Nie wolno mieszac różnych oleji.
mysli_ bezradny_
Być może gada głupoty i nic nie wie. Wrzuca 1 bo było ciężko, a przecież najgorzej jest z 2.
Bez jechania 1 działa, leciutko ciężko bo zima, ale podczas jechania... 2, to jest problem największy. Synchronizator OK.
Odpisał: (...)Nie wolno mieszac różnych oleji.
Nie wiem, ale serio bez komentarza. Chyba że się nie znam. bezradny_

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl