Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] słabe ogrzewanie w aucie

ODPOWIEDZ
mason106
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 31 mar 2014, 03:11
Lokalizacja: ŻARY

[B4 2.0 ABT] słabe ogrzewanie w aucie

Post autor: mason106 » 01 gru 2017, 18:25

Siema

W mojej 80 92 rok silnik 2.0 ABT + lpg zostala juz wymieniona nagrzewnica, termostat, sprawdzone linki od pokretel a dalej leci tylko lekko cieple powietrze.

jakies pomysly w czym jest problem?
Ostatnio zmieniony 05 gru 2017, 09:03 przez mason106, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Zib3l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 30 kwie 2016, 11:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Zib3l » 01 gru 2017, 19:56

Jeżeli ktoś ci się wkroił w złe miejsce do ogrzewania parownika (w 2 generacji chyba tez trzeba gaz ogrzewać) to możesz mieć słaby przepływ na magistrali nagrzewnica - pompa wody i powietrze momentalnie wychładza nagrzewnicę.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 01 gru 2017, 21:57

mason106, _uwaga
A klapy szczelne?
WRC is for boys.
Group B was for men.

Chasiel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 31 maja 2017, 17:57
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Chasiel » 03 gru 2017, 09:03

Słabo lub nieprawidłowo odpowietrzony układ chłodzenia, w I jak II gen lpg parownik jest podgrzewany cieczą chłodząca.

h/k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1041
Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
Imię: Łukasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Rumia

Post autor: h/k » 04 gru 2017, 23:03

Chasiel pisze:Słabo lub nieprawidłowo odpowietrzony układ chłodzenia, w I jak II gen lpg parownik jest podgrzewany cieczą chłodząca.
Nawet z tym prymitywnym LPG można mieć Saharę w aucie.
Czy klapa powietrza ciepłe-zimne w zespole nagrzewnicy ma prawidłowo zregenerowaną piankę? Albo chociaż czymś oklejone, zaślepione otwory na niej?
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"

Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...

mason106
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 31 mar 2014, 03:11
Lokalizacja: ŻARY

Post autor: mason106 » 05 gru 2017, 00:57

z tymi klapami to czytalem na forum. i takie zabawy to nie na moje umiejetnosci.

Mimo wymiany termostatu ukl zazwyczaj ma 70 stopni.

przy poprzenim tak samo bylo jeszcze org. mechanik mowil ze byl sprawny stary jak wymienialem .


odpowietrzalem uklad przy nagrzewnicy, weze sa gorace, obydwa.

a powietrze w srodku caly czas letnie,

[ Dodano: 2017-12-05, 00:57 ]
moze on jest caly czas zpowietrzony?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 05 gru 2017, 09:02

mason106, za dużo kombinujesz i tyle. Winne są klapy i tyle.

ps a jak proszę o poprawienie tematu to to zrób! bo temat pójdzie do kosza.
Tak ma wyglądać temat.
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=9608
WRC is for boys.
Group B was for men.

h/k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1041
Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
Imię: Łukasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Rumia

Post autor: h/k » 06 gru 2017, 00:00

mason106 pisze:Mimo wymiany termostatu ukl zazwyczaj ma 70 stopni.
Po ilu kilometrach masz taką pokazywaną na liczniku temperaturę? U mnie to musi być dobre 3-5 kilometrów. Chociaż i wtedy już się robi w aucie bardzo ciepło przy obecnej pogodzie.
Możesz też mieć osad na nóżkach stabilizatora napięcia (czyści się je z każdej strony, nie tylko przód-tył!), bądź pęknięte luty naokoło nakrętek wskaźnika na płycie drukowanej licznika - u mnie było to drugie. Nic tam na razie nie kalibruj, nie kręć.
Ale najpierw zacznij od dłuższego odcinka, żeby silnik nie miał szans na nierozgrzanie i jeśli nadal wskazuje te 70 stopni to zmierz temperaturę głowicy termoparą, pirometrem lub czymkolwiek co dobrze mierzy temperaturę.
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"

Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga