[B4 2.8 AAH] Uszczelnienie silnika 2.8 wycena mechanika
-
- Forum Audi 80
- Posty: 157
- Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53
Panowie jeszcze jedno pytanie, jak już wałkujemy temat mojej skarbonki |:D
Czy podczas regeneracji, sciągania głowic muszę wymienić pasek rozrządu? Wiem, że się powinno, tyle że mój kpl rozrząd ma 8 miesięcy i przejechane ok 1200km ( tysiąc dwieście )
Mechanik powiedział, że nie ma potrzeby, drugi jednak warsztat zalecił wymiane...
Czy podczas regeneracji, sciągania głowic muszę wymienić pasek rozrządu? Wiem, że się powinno, tyle że mój kpl rozrząd ma 8 miesięcy i przejechane ok 1200km ( tysiąc dwieście )
Mechanik powiedział, że nie ma potrzeby, drugi jednak warsztat zalecił wymiane...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 157
- Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53
spoko, dzięki za sugestie - wycenę mam na meilu już.Jarewa pisze:No i nie zapomnij o rachunku jak i zlecenie wymian napraw wyszczególnione z przybliżoną kwotą netto/brutto by potem ci nie marudził że jeszcze vat trzeba itd jak będziesz chciał fakturę. chyba że to znajomy to wiadomo. Ale jak warsztat to pilnuj tego bo potem może być kiepsko z tym.
Dobrze czujesz sprawę i ja bym na Twoim miejscu posłuchał zdrowego rozsądku.dirtydiana pisze:.....który i tak pomimo wycieków uważam za sprawny pod względem kultury pracy i mocy....
....(dla mnie 4 ktysie w taką naprawe to sporo)
a koledzy widzę napędzają i napędzają cię na ten "remont".
4 tys. złotych to bardzo duża cena za "suchy silnik". Przemyśl jeszcze raz, czy warto dawać takie pieniądze tylko z tego powodu i pchać palce w sprawne podzespoły.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 157
- Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53
zukreator, dzięki za opinie Powiem szczerze, że gdyby nie fakt, że auto zostaje ze mną na dłużej to bym tego nie robił, wiem, że jest to robienie trochę na wyrost - Koszty są duże względem efektu Natomiast z drugiej strony tak jak pisałem auto mam zamiar trzymać, nie będę sprzedawał bo to zabawka na ciche wieczory z przyszłą żoną
Drugi mechanik, który oceniał wycieki stwierdził, że leci z obu głowic i że to będzie do zrobienia na 1000% kwestia tylko czasu, póki co jest teoretycznie mały wyciek, ale znając moje szczęście uszczelnie dół ( też nie małe pieniądze ) i po miesiącu wydmucha uszczelki górne i pojawi się problem podwójnej roboty.
Reasumując już zdecydowałem się na naprawę, teraz tylko czekam na umówiony termin... zagryzę zęby i mam nadzieję, że po tej naprawie już w końcu będę mógł cieszyć się sprawnym, ładnym klasykiem w weekendowe ciepłe dni
Drugi mechanik, który oceniał wycieki stwierdził, że leci z obu głowic i że to będzie do zrobienia na 1000% kwestia tylko czasu, póki co jest teoretycznie mały wyciek, ale znając moje szczęście uszczelnie dół ( też nie małe pieniądze ) i po miesiącu wydmucha uszczelki górne i pojawi się problem podwójnej roboty.
Reasumując już zdecydowałem się na naprawę, teraz tylko czekam na umówiony termin... zagryzę zęby i mam nadzieję, że po tej naprawie już w końcu będę mógł cieszyć się sprawnym, ładnym klasykiem w weekendowe ciepłe dni
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Według Ciebie jaka powinna być cena za uszczelnienie silnika oraz poboczne czynności o których napisał autor? Jak się doczytasz to nie tylko uszczelki są w cenie.zukreator pisze:Dobrze czujesz sprawę i ja bym na Twoim miejscu posłuchał zdrowego rozsądku.dirtydiana pisze:.....który i tak pomimo wycieków uważam za sprawny pod względem kultury pracy i mocy....
....(dla mnie 4 ktysie w taką naprawe to sporo)
a koledzy widzę napędzają i napędzają cię na ten "remont".
4 tys. złotych to bardzo duża cena za "suchy silnik". Przemyśl jeszcze raz, czy warto dawać takie pieniądze tylko z tego powodu i pchać palce w sprawne podzespoły.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Wcale go nie napędziłem na roboty tylko podpowiadam, osobiście jak juz bym robił to sam pierw bym robił głowicę i uszczelniacze wałków miskę a tylny uszczelniacz wału zostawił na końcu bo te wycieki nie są jednoznaczne i mogą być tylko zmyłką ale nie będę tu też dużo pisał bo też mogę się mylić nie widziałem silnika i nie można też pisać że sie mechanicy mylą nie znając ich sposobu sprawdzenia czy barwili olej czy tak na oko tylko sprawdzali.
Nie chcę tutaj poruszać kwestii ceny za wspomniane usługi, ponieważ wydają się być adekwatne do zakresu przeprowadzanych napraw.
Mój post miał na celu jedynie zwrócić uwagę na sensowność naprawy wycieków, które nie determinują sprawności mechanicznej samochodu, a zniwelowanie ich obarczone jest znacznym kosztem i pociąga za sobą wymianę elementów postrzeganych jako dotychczas sprawnych.
Pamiętaj, że "dobre wrogiem lepszego".
Autorze, życzę powodzenia i koniecznie pochwal się jak to finalnie wyszło.
Mój post miał na celu jedynie zwrócić uwagę na sensowność naprawy wycieków, które nie determinują sprawności mechanicznej samochodu, a zniwelowanie ich obarczone jest znacznym kosztem i pociąga za sobą wymianę elementów postrzeganych jako dotychczas sprawnych.
Pamiętaj, że "dobre wrogiem lepszego".
Autorze, życzę powodzenia i koniecznie pochwal się jak to finalnie wyszło.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 157
- Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53
dirtydiana, i jak remont? Tak się składa, że ja też niedawno robiłem operacje, głowice, pierścienie, sprzęgło, rozrząd, kable WN bo kupiony niedawno Bosch przebijał.
Chyba wszystko co się dało hehe. Same części to 2500zł + obie głowice 800. Nie liczę tu kosztu robocizny który wyniósł 1500.
A jak się u Ciebie udał zabieg? Pacjent będzie żył?
Chyba wszystko co się dało hehe. Same części to 2500zł + obie głowice 800. Nie liczę tu kosztu robocizny który wyniósł 1500.
A jak się u Ciebie udał zabieg? Pacjent będzie żył?