0.Kupić sobie cos % :lol:

1.Zaznaczyć sobie rozrząd .
2.Ściągnąć pasek rozrządu.
3.Ściągnąć pokrywę zaworów.
4.Ściągnąć wałek rozrządu.
5.Powyciągać popychacze.
6.Pozatykać kanały olejowe w glowicy najlepiej szmatka jakaś (co by zabezpieczenia nie powpadały do środka ).
7.Wykręcić swiece.
8.Zaopatrzyć się w kompresor z wężykiem troszke większej srednicy niż gwint gniazda świecy.
9.Ustawić sobie 1 i logicznie 4 w górę
Zablokować koło wału i/lub włączyć bieg najlepiej :!: :!: ponieważ mi kompresja pchnęła tłok i zawór i wpadł do silnika :roll: - dobrze ,że magnesem nakierowałem i wyszedł z powrotem razem z prowadnicą ale się udało.
10.Pościągać zabezpieczenia zaworu,za pomocą kleszczy czołowych lub czegokolwiek 8-) ściągnąć stary uszczelniacz, nowy uszczelniacz lekko zwilżyć olejem silnikowym oraz zaopatrzyć się też w rurkę (klucz) dopasowany do uszczelniacza . Nabijać uszczelniacz z czuciem żeby go nie przebić ...
To chyba tyle by było składać analogicznie ...zwracając uwagę na znaki rozrządu.
Pozdrawiam,
W razie pytań PW lub tu na forum ew. GG