-auto posiadać będzie gaz IV generacji (parownik będzie dodatkowym obciążeniem)
-auto posiadać będzie klimatronik (dodatkowy czujnik na wężu nagrzewnicy)
-chcę dołożyć chłodniczkę oleju (de facto wymiennik ciepła olej-płyn) by ten szybciej się rozgrzewał
-chcę dołożyć elektryczny podgrzewacz wody z jakiegoś diesla z ręcznym sterowaniem (zależy mi na szybkim dojściu oleju i gazu do temperatury eksploatacyjnej)
-do tego układu konieczna wydaje mi się elektryczna pompa wody która wspomoże seryjną pompę. Tutaj myślałem, by pompa pracowała po zapłonie ze sterowaniem jakimś przekaźnikiem
Te rzeczy chciałbym wpiąć do małego obiegu, by zimny silnik mógł (a raczej bym to ja) mógł korzystać z tych wszystkich dobrodziejstw. Co sądzicie o tym pomyśle? Zapraszam do dyskusji

Edit. Z tego co widzę układ chłodzenia w NG z manualną skrzynią jest bardzo prosty, ktoś jest w stanie powiedzieć czy tym krućcem z tyłu głowicy płyn wypływa czy może wpływa do głowicy?