[B4 2.0 16V ACE] Jakie łączniki stabilizatorów?
Panowie a co powiecie na łączniki stabilizatora firmy Meyle HD?
Etka pokazuje, że takie łączniki mają mieć 269,5mm i teraz sklepy podają dedykowane do Audi 80:
MEYLE 116 06 07179 269mm
LEMFORDER 10055 02 269mm
KAMOKA i MOOG 270mm
Niestety tych MEYLE 1160607179 nie ma w wersji HD, ale są za to MEYLE 116 06 00000/HD o długości 270mm, niby nie pasujące do Audi 80. Zakładał ktoś je do swojej 80?
Etka pokazuje, że takie łączniki mają mieć 269,5mm i teraz sklepy podają dedykowane do Audi 80:
MEYLE 116 06 07179 269mm
LEMFORDER 10055 02 269mm
KAMOKA i MOOG 270mm
Niestety tych MEYLE 1160607179 nie ma w wersji HD, ale są za to MEYLE 116 06 00000/HD o długości 270mm, niby nie pasujące do Audi 80. Zakładał ktoś je do swojej 80?
kolego polecam firmy JGR
tłuke je od sierpnia zeszłego roku i nadal są sztywne jak nowe
http://allegro.pl/lacznik-stabilizatora ... 28348.html
tłuke je od sierpnia zeszłego roku i nadal są sztywne jak nowe
http://allegro.pl/lacznik-stabilizatora ... 28348.html
Meyle HD - Wydłużony okres gwarancyjny
MEYLE - Zwykłe ( bez dłuższego okresu gwarancji) MEYLE / HD jest producentem układów zawieszeń na pierwszy montaż dla Mercedes'a
Lemforder - bardzo solidne (te polecam najbardziej ale są najdroższe)
Kamoka - Tańszy wyrób, pokroju Krafta, Wertteile, Fortuna Line itd.
Moog - Średnia półka podlegająca pod Federal Mogul (TRW). I też są solidne
MEYLE - Zwykłe ( bez dłuższego okresu gwarancji) MEYLE / HD jest producentem układów zawieszeń na pierwszy montaż dla Mercedes'a
Lemforder - bardzo solidne (te polecam najbardziej ale są najdroższe)
Kamoka - Tańszy wyrób, pokroju Krafta, Wertteile, Fortuna Line itd.
Moog - Średnia półka podlegająca pod Federal Mogul (TRW). I też są solidne
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1064
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Mam pytanie - czy luzy na łącznikach stabilizatora (takie łomotanie na krótkich nierownościach czasami przenoszące się lewo-prawo) mogą być bezpośrednią przyczyną niewielkiego stuku słyszalnego i wyczuwanego na kole kierownicy przy ruchu lewo-prawo? Dodam, że na tych dziurach przy stukaniu nie telepie kierownicą, a na postoju stuki na niej są wyczuwalne i na wyłączonym i włączonym silniku kompletnie niezależnie od położenia (3/4 obrotu w prawo nie zmieniło stopnia stukania).
Do tego przekładnia była dociągana na śrubie regulacji luzu listwy ok. 8000 km temu i na odpalonym motorze nic na kierownicy nie stukało, ale i na wybojach zawieszenie pukało dużo rzadziej.
Do tego przekładnia była dociągana na śrubie regulacji luzu listwy ok. 8000 km temu i na odpalonym motorze nic na kierownicy nie stukało, ale i na wybojach zawieszenie pukało dużo rzadziej.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1064
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Wczoraj właśnie na nierównym sprawdzałem, jedno koło względem drugiego na pewno z 10 cm wyżej. Dzięki za wskazówkę, obadam to na równym podłożu.
Jakby co, na pewno jeden łącznik jest wykończony - spękana guma i pełno wody w jednym z jego przegubów. Przejeździłem tak z 20 tys. km. i pora na wymianę.
[ Dodano: 2018-05-25, 06:47 ]
Jeszcze pytanie - czy łączniki firmy Ruville są czegoś warte? W iPartsie znalazłem po 28 zł. Troszkę tańsze od Monroe, gdzie zaplaciłbym 40 zl za sztukę.
Jakby co, na pewno jeden łącznik jest wykończony - spękana guma i pełno wody w jednym z jego przegubów. Przejeździłem tak z 20 tys. km. i pora na wymianę.
[ Dodano: 2018-05-25, 06:47 ]
Jeszcze pytanie - czy łączniki firmy Ruville są czegoś warte? W iPartsie znalazłem po 28 zł. Troszkę tańsze od Monroe, gdzie zaplaciłbym 40 zl za sztukę.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1064
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Pomyliłem z cenami końcówek drążków kierowniczych, wybacz. Tam faktycznie jest jak pisałem.Jarewa pisze:Rivule dobre są wsumie to górna półka. Coś ostatnio potaniały bo kiedyś były po 80zl szt
A co do łączników stabilizatora to Ruville są nieznacznie droższe od Monroe - odpowiednio 41 i 38 zł.
To teraz pytanie, które lepsze? A może są porównywalne?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1064
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Hmmm... Niewątpliwie, tylko że Lemfoerder kosztuje 111 zł... To wezmę Monroe, o ile tu koło mnie nie będzie nic ciekawego. Na pewno to będzie lepsza opcja niż najtańsze. Myślałem też o JGR, ale widziałem o nich trochę negatywnych opinii i sobie odpuszczam.Dawid1995 pisze:Załóż Lemfordera i będziesz miał spokój
Ostatnio zmieniony 25 maja 2018, 12:25 przez h/k, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
JGR 50 zł komplet
http://allegro.pl/lacznik-stabilizatora ... 28348.html
http://allegro.pl/lacznik-stabilizatora ... 28348.html