[B3 2.3 20V 7A] SWAP na 2.2T AAN
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Właśnie nie wiem czy AAN nie miał tak, że pompa startowała dopiero z rozrusznikiem. Chyba AEB na którymś ze sterowników miał tak samo.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
maciek889, Komp sprawdzony, jest tak piszą inni czyli BEZ IMMO! Z tego co piszesz to taką sytuacje ma mój kolega, dopiero podczas kręcenia dostaje sygnał z czujnika G40 i startuje pompa... dziwne jak dla mnie. Z koleji rozmawiałem z kolegą który ma ori RS2 i tam z po przekręceniu zapłonu odpala najpierw pompa... Hmm niz z tego nie rozumiem. Masz jakieś opisy kabli poszczególne jak i gdzie podpiąć?
Moja BlondyneczkA
topics126/audi-80-b3-quattro-22t-aan-t97369.html
topics126/audi-80-b3-quattro-22t-aan-t97369.html
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga