Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.3 20V 7A] SWAP na 2.2T AAN

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 15 maja 2018, 21:49

Właśnie nie wiem czy AAN nie miał tak, że pompa startowała dopiero z rozrusznikiem. Chyba AEB na którymś ze sterowników miał tak samo.

piguu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:00

Post autor: piguu » 16 maja 2018, 18:51

maciek889, Komp sprawdzony, jest tak piszą inni czyli BEZ IMMO! Z tego co piszesz to taką sytuacje ma mój kolega, dopiero podczas kręcenia dostaje sygnał z czujnika G40 i startuje pompa... dziwne jak dla mnie. Z koleji rozmawiałem z kolegą który ma ori RS2 i tam z po przekręceniu zapłonu odpala najpierw pompa... Hmm niz z tego nie rozumiem. Masz jakieś opisy kabli poszczególne jak i gdzie podpiąć?

walus501
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 09 maja 2010, 15:18

Post autor: walus501 » 21 maja 2018, 22:45

U mnie w s4 aan pompa startuje z rozrusznikiem

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga