Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.3 20V 7A] SWAP na 2.2T AAN

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 15 maja 2018, 21:49

Właśnie nie wiem czy AAN nie miał tak, że pompa startowała dopiero z rozrusznikiem. Chyba AEB na którymś ze sterowników miał tak samo.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

piguu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:00

Post autor: piguu » 16 maja 2018, 18:51

maciek889, Komp sprawdzony, jest tak piszą inni czyli BEZ IMMO! Z tego co piszesz to taką sytuacje ma mój kolega, dopiero podczas kręcenia dostaje sygnał z czujnika G40 i startuje pompa... dziwne jak dla mnie. Z koleji rozmawiałem z kolegą który ma ori RS2 i tam z po przekręceniu zapłonu odpala najpierw pompa... Hmm niz z tego nie rozumiem. Masz jakieś opisy kabli poszczególne jak i gdzie podpiąć?

walus501
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 09 maja 2010, 15:18

Post autor: walus501 » 21 maja 2018, 22:45

U mnie w s4 aan pompa startuje z rozrusznikiem

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga