Audi coupe quattro 20v drugie podejście
-
- Forum Audi 80
- Posty: 56
- Rejestracja: 04 sty 2017, 14:57
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: RJA Podkarpackie
Bez przesady, deszcz to nic. Zima, sól, piach i kamienie spod kół poprzedzającego samochodu - tego wolałbym uniknąć.No i niedzielni kierowcy
[ Dodano: 2018-04-07, 19:45 ]
Niemiec zapewniał mnie, że filtry, rozrząd były przez nich wymienione. Rozebrałem i faktycznie, tylko pasek rozrządu luźny i nie można już pompy przesunąć. Wygląda na to, że się ktoś pomylił i zamontował rolkę 69mm zamiast 74mm. Geniusze!!
[ Dodano: 2018-04-09, 22:38 ]
Czekamy na części.
[ Dodano: 2018-05-04, 17:52 ]
Rozrząd złożony, płyny zmienione.
Stare opony nie nadają się do jazdy, więc są nowe.
[ Dodano: 2018-04-07, 19:45 ]
Niemiec zapewniał mnie, że filtry, rozrząd były przez nich wymienione. Rozebrałem i faktycznie, tylko pasek rozrządu luźny i nie można już pompy przesunąć. Wygląda na to, że się ktoś pomylił i zamontował rolkę 69mm zamiast 74mm. Geniusze!!
[ Dodano: 2018-04-09, 22:38 ]
Czekamy na części.
[ Dodano: 2018-05-04, 17:52 ]
Rozrząd złożony, płyny zmienione.
Stare opony nie nadają się do jazdy, więc są nowe.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1066
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Takie kwiatki się zdarzają, chociaż Nissens to bardzo przyzwoita firma. Ale niestety ustępują oryginałom - ilość lamelek radiatora jest sporo mniejsza, a metalowe mocowania są dużo bardziej miękkie. Mimo tych wad jednak zarówno chłodnica jak i nagrzewnica spisują się u mnie bardzo dobrze.krótki pisze: Ja Behr Hella kupiłem jako chłodnicę klimy, po tym jak się okazało, ze Nissens ma (w każdym egzemplarzu) źle wspawany zawór do napełniania...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1066
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
To bardzo ciekawe i zarazem nieuczciwe, gdyż w świetle prawa jest 25 lat.Mazowiecki konserwator wymyślił sobie granicę 30 lat
Też myślałem u siebie o żółtkach i myślę, że mimo wszystko by to przeszło, ale autko musiałoby być ogarnięte molto bene. A to już jest przy moich 385 tys. km. i niedbalstwie piorzedników trudne. No i LPG - co prawda mam przyzwoity, ale może być problem przez samą obecność w aucie. A jazda na benzynie to drogi gips jak dla mnie.
Wydaje mi się, że nawet zadbanego zwykłego sedana B3 1.8S na białych blachach można wycenić chociaż nieco wyżej, ale to chyba każdy wie, że to potrafi być straszna walka. Mi osobiście ten argument za zabytkowymi tablicami bardzo odpowiada.Teraz nie zrobi mi rzeczoznawca wyceny na 5 tys zł i szkody całkowitej.