[B4 ABT] wtyczka licznika, problem ze wskazaniem temp.
[B4 ABT] wtyczka licznika, problem ze wskazaniem temp.
Cześć.
Wczoraj zabrałem się za wymianę kostki stacyjki, gdyż przestała odbijać sprężyna i po wyjęciu licznika ukazała się biała wtyczka:
https://imageshack.us/i/poXuuuGMj
Do czego została przygotowana??
Kolejna sprawa jest tego typu że wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej oszukuje o 10*C, była już mowa o tym że czujnik temp. musi być ori. i jest nowy z ASO i problemu rozwiązany na kilka dni, przypadek, gdyż jak uderzyłem w deskę rozdzielczą to wskaźnik wracał do pozycji prawidłowej, więc teraz rozebralem licznik
Https://imageshack.us/i/plsXV6mPj
https://imageshack.us/i/pmpX0lFmj
https://imageshack.us/i/poZJ5tPRj
https://imageshack.us/i/pnmRO7Bcj
Więc tak, czujnik nowy z ASO, instalacja elektryczna sprawdzona, piny wtyczek poczyszczone,plytka licznika sprawdzona(brak zimnych lutòw, odtłuszczona)
Czy mógł uszkodzić się sam licznik;
https://imageshack.us/i/plGaFg1Qj
Raczej nie ma w nim nic skomplikowanego, więc co moze przeklamywac, po złożeniu całości i podłączeniu w aucie, aktualnie pokazuje 89*przy włączonym wentylatorze, przed rozbiórka pokazywał 84*(oczyeiscie + -) pozdrawiam.
Edit 1.
Zapomniałem zapytać jeszcze o czarna wtyczkę 6pinowa na liczniku, do czego służy?
https://imageshack.us/i/plG4sV2zj
Wczoraj zabrałem się za wymianę kostki stacyjki, gdyż przestała odbijać sprężyna i po wyjęciu licznika ukazała się biała wtyczka:
https://imageshack.us/i/poXuuuGMj
Do czego została przygotowana??
Kolejna sprawa jest tego typu że wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej oszukuje o 10*C, była już mowa o tym że czujnik temp. musi być ori. i jest nowy z ASO i problemu rozwiązany na kilka dni, przypadek, gdyż jak uderzyłem w deskę rozdzielczą to wskaźnik wracał do pozycji prawidłowej, więc teraz rozebralem licznik
Https://imageshack.us/i/plsXV6mPj
https://imageshack.us/i/pmpX0lFmj
https://imageshack.us/i/poZJ5tPRj
https://imageshack.us/i/pnmRO7Bcj
Więc tak, czujnik nowy z ASO, instalacja elektryczna sprawdzona, piny wtyczek poczyszczone,plytka licznika sprawdzona(brak zimnych lutòw, odtłuszczona)
Czy mógł uszkodzić się sam licznik;
https://imageshack.us/i/plGaFg1Qj
Raczej nie ma w nim nic skomplikowanego, więc co moze przeklamywac, po złożeniu całości i podłączeniu w aucie, aktualnie pokazuje 89*przy włączonym wentylatorze, przed rozbiórka pokazywał 84*(oczyeiscie + -) pozdrawiam.
Edit 1.
Zapomniałem zapytać jeszcze o czarna wtyczkę 6pinowa na liczniku, do czego służy?
https://imageshack.us/i/plG4sV2zj
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Ale masz namieszane, masz licznik pod B3 a z twojego podpisu jest B4. I właśnie to są te różnice
Biała wtyczka do MC której nie masz bo masz z B3 kontrolki.
Czarna obudowa to zaślepka występowała w B3 bo w B4 moduł MC ochraniał te piny.
A co do problemu to nie łączy mimo że się wydaje że ładnie wygląda prawdopodobnie na śrubkach od tych wskaźników lub pin wtyczki
Po drugie 10st to normalnosć.
Biała wtyczka do MC której nie masz bo masz z B3 kontrolki.
Czarna obudowa to zaślepka występowała w B3 bo w B4 moduł MC ochraniał te piny.
A co do problemu to nie łączy mimo że się wydaje że ładnie wygląda prawdopodobnie na śrubkach od tych wskaźników lub pin wtyczki
Po drugie 10st to normalnosć.
Stwierdzam że licznik został zamontowany na lini produkcyjnej. Sugerując się wypowiedzią Jarewy mógłbym dokupić moduł MC i zamontować sobie, pytanie brzmi czy jest sens, jeszcze muszę się dowiedzieć czym się różnią kontrolki aktualne od MC,generalnie chce też wyposażyć licznik w wyświetlacz temp. Mam wszystko poza wyświetlaczem
-
OnlineKrzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
OnlineKrzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
MC musisz zamontować bo on ma dynamiczną konrolę oleju teraz jesteś pozbawiony tej funkcji.
j.w.Chasiel pisze:jeszcze muszę się dowiedzieć czym się różnią kontrolki aktualne od MC
I to jest błąd w sztuce, złacza elektryczne nigdy przenigdy nie powinne być czyszczone papierem ściernym.Chasiel pisze:i potraktowane papierkiem
-
OnlineKrzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Ponieważ materiał traktowany papierem ściernym bedzie bardziej brudny niż myślimy. Kamyczki ścierne z papieru wbijają się w materiał i zostają mimo że wygląda czysto zamierzony efekt jest odwrotny bo miejsce czyszczone jest zbombardowane przez powbijane kamyczki ścierne i to tworzy warstwę izolatora.