[B4 1.9 1Z] Nie łączy sie z vag com ze sterownikiem silnika
[B4 1.9 1Z] Nie łączy sie z vag com ze sterownikiem silnika
Witam, na wstępie dodam że z moją audicą vag łączy się bez żadnych problemów.
To kolegi audi [1.9tdi 1z] ma problem. Połączy się z hamulcami moduł ABS, ale nie z silnikiem.
Próbowałem zmieniać wartości Start Baud, wielkości transferów, oraz czas opóźnienia bez rezultatów.
I teraz pytanie, czy wina może leżeć po stronie samochodu? np. jakiś moduł padnięty albo coś, gdzie szukać przyczyny?
To kolegi audi [1.9tdi 1z] ma problem. Połączy się z hamulcami moduł ABS, ale nie z silnikiem.
Próbowałem zmieniać wartości Start Baud, wielkości transferów, oraz czas opóźnienia bez rezultatów.
I teraz pytanie, czy wina może leżeć po stronie samochodu? np. jakiś moduł padnięty albo coś, gdzie szukać przyczyny?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
Re: Nie łączy sie z vag com ze sterownikiem silnika
Odezwij sie do muniora... On pewnie ci pomoze...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Słabo szukałeś ...opisywałem szczegółowo dlaczego tak jest ...nic nie piszesz ,ale i bez tego ide o zakaład ze 80 tka twojego kolegi z którą nie mozesz się połaczyć ,jest na tzw. "starym osprzęcie " czyli z nastawnikiem potencjometrycznym ...a żeby połaczyć sie z tym sterownikiem nie wystarczy " każdy kabel" ...musi to byc kabel z przełaczanymi liniami diagnostyki K i L ...a nie tak jak 99% dostępnych kabli ,tylko z linią Kkarbo pisze:Szukałem co nieco i nic konkretnego nie znalazłem, tak jak pisałem troche kombinowałem z ustawieniami i nic. Może ktoś miał podobnie, albo jakiś pomysł da
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Pompy sa te same , różnią się tylko nastawnikami.
Jak masz ten mały plastikowy Pierburg , to masz nowszy osprzęt z nastawnikiem indukcyjnym.
Co do kabla to polecam Viaken: https://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-k ... -piny.html
Jak masz ten mały plastikowy Pierburg , to masz nowszy osprzęt z nastawnikiem indukcyjnym.
Co do kabla to polecam Viaken: https://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-k ... -piny.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
jesli masz system pierburga to we wtyczce ecu znajdź pin 61 wlutuj kabel pod linie chyba k lub l... Niepamietam ale odezwij sie na pw to ci podesle stronke jutro... gniazdo obd II ale jest musisz podlaczyc zasilanie plusa i minusa...
[ Dodano: 2018-10-23, 16:58 ]
na 8 stronie masz rozwiazanie problemu z podłaczeniem..https://audi80.pl/topics87/b4-19-1z ... 35,105.htm
[ Dodano: 2018-10-23, 16:58 ]
wrzuc fotke jaki masz przeplywomierz. jesli masz przepluwke taka czarna ze cała jest plastikowa to jzu problem sam sie rozwiaze z z podłaczeniem sie do ecu silnika. tylko kwestia jaki masz .....karbo pisze:Kabel mam właśnie ten sam co mi podesłałeś za 69zł.
To w razie czego nie muszę przerabiać nastawnika?
Prawdopodobnie mam z nim problem (zmniejsza dawke przy 3400rpm. Po odjęciu i dodaniu gazu znowu jest ok), ale myśle że to nie na ten temat, a na rozwiązanie przyjdzie kiedyś czas.
na 8 stronie masz rozwiazanie problemu z podłaczeniem..https://audi80.pl/topics87/b4-19-1z ... 35,105.htm
Generalnie to temat z przeróbką na pierburga u kolegi odpada, puki co mu jako tako autko działa, jego sprawa.
Nie wiem co to ma na celu? możesz bardziej wyjaśnić?Tomcionerwus pisze:jesli masz system pierburga to we wtyczce ecu znajdź pin 61 wlutuj kabel pod linie chyba k lub l... Niepamietam ale odezwij sie na pw to ci podesle stronke jutro... gniazdo obd II ale jest musisz podlaczyc zasilanie plusa i minusa...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
Wejdź stronke co ci link podeslalem tzn na 8 stronę poczytaj kilka razy.zrozumiesz o co mi chodzi... Jesli masz przejściówkę z obd2 na obd 1 to masz dwie wtyczki biala i czarna. Czarna to zasilanie. Biala to jest linia k i l.... Pod linia k podlacz kabel z ecu z pod pinu 61... Będziesz miał komunikacje z ecu silnika....