[2,0 B4 abt] dokręcenia głowicy
witam w starym kotlecie
duzo było o nowych śrubach glowicy
tylko jaka jest ich jakość i czy beda lepsze od "starych" orginalnych
bedę robił uszczelke
i chyba na starych bo np śruby Erlinga to podobno ostatni badziew
jak robicie na nowych śrubach glowice ta jakiej firmy kupujecie?
jeszcze jedno zawory tam sa 8mm czy 7mm silnik 2,0 ABT (raczej 8mmw rozpisce etki 1992 ri)
duzo było o nowych śrubach glowicy
tylko jaka jest ich jakość i czy beda lepsze od "starych" orginalnych
bedę robił uszczelke
i chyba na starych bo np śruby Erlinga to podobno ostatni badziew
jak robicie na nowych śrubach glowice ta jakiej firmy kupujecie?
jeszcze jedno zawory tam sa 8mm czy 7mm silnik 2,0 ABT (raczej 8mmw rozpisce etki 1992 ri)
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
W latach 90 jak się robiło głowice to śruby tylko ori były dostępne i jeszcze było można sobie pomarzyć o nowych w serwisie bo ceny. Dlatego montowano na starych ale stare były dokładnie sprawdzane szczególnie długość jak zgodne to się na starych skręcało jak były wyciągnięte to musiały być nowe/inne. Wiec jak skłądasz na starych to sprawdź długość jak są takie same jak i nowa to nie ma problemów by skręcić na starych. Nie tyczy się to silników V6 bo one miały specjalne śruby.
- dzikx
- Forum Audi 80
- Posty: 1050
- Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
- Imię: Jurek
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 ADA+lpg
- Lokalizacja: pomorze
ja z swoich prac zawsze praktycznie na starych jechałem do tego bez dynamo.. z wyczuciem w ręce. i nigdy nie było problemu. Z kluczem dynamometrycznym i nowymi śrubami to już nowsze auta gdzie blok jest alu do tego już powierzchnia styku to tylko cienkie ścianki. Tu w starych Ważne jest jak śruba wygląda czyli brak korozji widocznych uszkodzeń itp Dalej starych śrub nie powinno sie nawet dynamometrem dokręcać.
Zrobiona glowica na starych ,srubach, koszt glowica planowanie plus wymiana gumek ,docieranie gniazd 300zl.
Części ,uszczelki pokrywy glowicy, kroccow plynu, wydechu,dolotu ,krociec z tylu , dwa nowe weze 1 od kolektora 2 od nagrzewnicy do krocca, plyn ,olej filtr, pasek rozrzadu ok 400zl, robocizna z upustem 360zl
Razem ok 1100zl
Czy warto chyba tak ,ale nie mozna przeliczac do wartosci samochodu, jezdzi nim corka i bardzo chwali , jedynie spalanie lpg jest duze w miescie ,13-15l.
Poza tym klasa samochod takich juz coraz mniej
Części ,uszczelki pokrywy glowicy, kroccow plynu, wydechu,dolotu ,krociec z tylu , dwa nowe weze 1 od kolektora 2 od nagrzewnicy do krocca, plyn ,olej filtr, pasek rozrzadu ok 400zl, robocizna z upustem 360zl
Razem ok 1100zl
Czy warto chyba tak ,ale nie mozna przeliczac do wartosci samochodu, jezdzi nim corka i bardzo chwali , jedynie spalanie lpg jest duze w miescie ,13-15l.
Poza tym klasa samochod takich juz coraz mniej