Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Proszę o analizę logów

ODPOWIEDZ
dymas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 27 lis 2018, 22:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

[B4 1.9 1Z] Proszę o analizę logów

Post autor: dymas » 30 gru 2018, 02:02

Witam serdecznie proszę o ocenę logów.
pacjent to 1.9 tdi 1Z 90km z turbiną bez zmiennej geometrii niby jedzie ale słabo się zbiera pali na dotyk.
Auto kupiłem kilka miechów temu do tego czasu wymieniłem turbinę, zawór N75 i jego przewody, przepływomierz pierburg, założyłem wszystkie czujniki temperatury, wszystkie filtry dodatkowo wyczyściłem wszystkie przewody turbiny i sprawdziłem ich szczelność części wszystkie nowe ori. Ciśnienie na cylindrach 30 bar równo mierzone na zimnym silniku.
Z góry dziękuję za każdą pomoc w temacie.
Linki do logowania poniżej

http://vaglogi.pl/log-000_gZDUv16.html
http://vaglogi.pl/log-002_37t98.html
http://vaglogi.pl/log-003_lq3yh.html
http://vaglogi.pl/log-004_c9670g.html
http://vaglogi.pl/log-005_8b0v9Qu.html
http://vaglogi.pl/log-008_8R005w7.html
http://vaglogi.pl/log-010_JHjtw9.html
http://vaglogi.pl/log-011_1w12C.html

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 30 gru 2018, 13:22

Przepływomierz zaniża wartości ,
Doładowanie też zaniżone , tylko 0,5 Bar masz zamiast 0,85.

Czemu turbo zmieniłeś :?:

Wężyki wokół N75 poprawnie masz podłączone :?:
Naciąg sztangi sprawdzałeś , bo jesli regenerowana , to często potrafią ustawić za słaby naciąg klapy.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 30 gru 2018, 13:32

Tak jak pisze Krzysiek 84, Znacznie zanizone doładowanie ,dlatego przepływomierz tnie dawkę i auto jest zamulone .Tu nie ma wielkiej filozofi bo sterownie turbiną to tylko N75 i naciag cięgla gruszki i te rzeczy należy sprawdzić .Czasem też jest nieszczelny dolot i w 90% przypadków przyczyną jest przewód z tworzywa w którym siedzi czujnik temp powietrza .I niestety ale nie widać tej jego niescczelnosci gołym okiem

dymas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 27 lis 2018, 22:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: dymas » 31 gru 2018, 01:02

Dziękuję za poświęcony czas i pomoc. problem w moim przypadku leży w regulacji cięgna gruszki, podłączyłem zwykły manometr i faktycznie ładuje tylko 0,5 bara, cały układ przewodów turbo jest szczelny i sprawdzony przy montażu turbiny, N75 nowy w oryginale podłączony prawidłowo.
Dziś zdemontowałem gruszkę turbiny ponieważ nie byłem w stanie na aucie wykonać regulacji cięgna które to było tak zapieczone na gwincie że przy próbie odkręcenia ukręciło się wiec muszę zakupić nową gruchę.
Krzysiek 84 turbinę zmieniałem a konkretnie sam koras ponieważ stara lała olej na potęgę a czym to grozi wiemy wszyscy. Wszystkie prace przy autach ogarniam samemu ale czasami brakuje wiedzy w tych małych ważnych szczegółach więc wolę się poradzić, cieszę się że jest to forum a na nim wy moim zdaniem obcykani w tematach ludzie, wiele postów z udziałem Muniora prześledziłem i wiele się dowiedziałem ważnych reczy dziękuję. oklasky

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 31 gru 2018, 11:58

dymas, Czasem zdarza się , że nie można dokonać regulacji poprzez zapieczony gwint ,
Dobrze wtedy jest oczyscić szczotką drucianą i spryskać środkiem smarnym z dodatkiem mos2 i powtarzać przez kilka dni i za tydzień ponownie wziąć się za regulację.
Raz miałem taką sytuacje przy T2, że po tygodniu też nie poszło , to wykręciłem gruszkę od mocowania i wstawiłem po jednej podkładce od wtryskiwacza.

dymas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 27 lis 2018, 22:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: dymas » 03 sty 2019, 01:30

Witam.
Wreszcie wymieniłem gruszkę turbiny i po regulacji audi odzyskało prawidłowe osiągi więc można śmigać.
Ciśnienie dobija do 0,9 więc myślę że jest dobrze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl