Witam serdecznie proszę o ocenę logów.
pacjent to 1.9 tdi 1Z 90km z turbiną bez zmiennej geometrii niby jedzie ale słabo się zbiera pali na dotyk.
Auto kupiłem kilka miechów temu do tego czasu wymieniłem turbinę, zawór N75 i jego przewody, przepływomierz pierburg, założyłem wszystkie czujniki temperatury, wszystkie filtry dodatkowo wyczyściłem wszystkie przewody turbiny i sprawdziłem ich szczelność części wszystkie nowe ori. Ciśnienie na cylindrach 30 bar równo mierzone na zimnym silniku.
Z góry dziękuję za każdą pomoc w temacie.
Linki do logowania poniżej
http://vaglogi.pl/log-000_gZDUv16.html
http://vaglogi.pl/log-002_37t98.html
http://vaglogi.pl/log-003_lq3yh.html
http://vaglogi.pl/log-004_c9670g.html
http://vaglogi.pl/log-005_8b0v9Qu.html
http://vaglogi.pl/log-008_8R005w7.html
http://vaglogi.pl/log-010_JHjtw9.html
http://vaglogi.pl/log-011_1w12C.html
[B4 1.9 1Z] Proszę o analizę logów
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Tak jak pisze Krzysiek 84, Znacznie zanizone doładowanie ,dlatego przepływomierz tnie dawkę i auto jest zamulone .Tu nie ma wielkiej filozofi bo sterownie turbiną to tylko N75 i naciag cięgla gruszki i te rzeczy należy sprawdzić .Czasem też jest nieszczelny dolot i w 90% przypadków przyczyną jest przewód z tworzywa w którym siedzi czujnik temp powietrza .I niestety ale nie widać tej jego niescczelnosci gołym okiem
Dziękuję za poświęcony czas i pomoc. problem w moim przypadku leży w regulacji cięgna gruszki, podłączyłem zwykły manometr i faktycznie ładuje tylko 0,5 bara, cały układ przewodów turbo jest szczelny i sprawdzony przy montażu turbiny, N75 nowy w oryginale podłączony prawidłowo.
Dziś zdemontowałem gruszkę turbiny ponieważ nie byłem w stanie na aucie wykonać regulacji cięgna które to było tak zapieczone na gwincie że przy próbie odkręcenia ukręciło się wiec muszę zakupić nową gruchę.
Krzysiek 84 turbinę zmieniałem a konkretnie sam koras ponieważ stara lała olej na potęgę a czym to grozi wiemy wszyscy. Wszystkie prace przy autach ogarniam samemu ale czasami brakuje wiedzy w tych małych ważnych szczegółach więc wolę się poradzić, cieszę się że jest to forum a na nim wy moim zdaniem obcykani w tematach ludzie, wiele postów z udziałem Muniora prześledziłem i wiele się dowiedziałem ważnych reczy dziękuję.
Dziś zdemontowałem gruszkę turbiny ponieważ nie byłem w stanie na aucie wykonać regulacji cięgna które to było tak zapieczone na gwincie że przy próbie odkręcenia ukręciło się wiec muszę zakupić nową gruchę.
Krzysiek 84 turbinę zmieniałem a konkretnie sam koras ponieważ stara lała olej na potęgę a czym to grozi wiemy wszyscy. Wszystkie prace przy autach ogarniam samemu ale czasami brakuje wiedzy w tych małych ważnych szczegółach więc wolę się poradzić, cieszę się że jest to forum a na nim wy moim zdaniem obcykani w tematach ludzie, wiele postów z udziałem Muniora prześledziłem i wiele się dowiedziałem ważnych reczy dziękuję.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
dymas, Czasem zdarza się , że nie można dokonać regulacji poprzez zapieczony gwint ,
Dobrze wtedy jest oczyscić szczotką drucianą i spryskać środkiem smarnym z dodatkiem mos2 i powtarzać przez kilka dni i za tydzień ponownie wziąć się za regulację.
Raz miałem taką sytuacje przy T2, że po tygodniu też nie poszło , to wykręciłem gruszkę od mocowania i wstawiłem po jednej podkładce od wtryskiwacza.
Dobrze wtedy jest oczyscić szczotką drucianą i spryskać środkiem smarnym z dodatkiem mos2 i powtarzać przez kilka dni i za tydzień ponownie wziąć się za regulację.
Raz miałem taką sytuacje przy T2, że po tygodniu też nie poszło , to wykręciłem gruszkę od mocowania i wstawiłem po jednej podkładce od wtryskiwacza.