Słuchajcie mam pewien problem. A mianowicie jestem po wymianie sworzni, tulei przednich oraz końcówek drążków. Byłem na ustawieniu geometrii i zbieżności i wszystko ustawili jak ta lala. Nawet robili to podwójnie. Podczas ustawiania geometrii wykonano próbny przejazd i ponowne ustawienie dla pewności. Jednak pojawił się pewien problem. A mianowicie kierownica jest lekko przechylona w lewą stronę.
Wstępnie pomyślałem, że przestawię ją o jeden ząbek w przeciwnym kierunku i będzie po sprawie ale okazało się, że po takim zabiegu jest ona wtedy lekko w prawo. Nie można jej ustawić prosto.
Aczkolwiek jak jadę na prostym odcinku drogi i kierownica jest lekko w lewo to samochód jednak jedzie prosto i w ogóle go nie ściąga więc zbieżność i geometria jest ok. Irytuje jednak to, że nie jest jednak prosto

Dodam, że przed wymianą wy/w części kierownica była prosto. Czy może podczas wymiany mechanik mógł coś złożyć nie tak? Choć na moje oko to drążki są w porządku.
PS. Mam także pytanie troszkę z innej beczki: czy po wymianie przegubu prawego należy wykonać geometrię ze zbieżnością?