[B4 2.0 ABK LPG] Kręci kręci, ale nie odpala
-
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 30 sie 2016, 23:01
- Imię: Konrad
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: ok. B-B
Panowie aparat był wsadzany w takiej pozycji jak był wyciągany. Zaznaczyłem sobie także w tym sie nie pomyliłem na pewno. Dzisiaj jeszcze przekręciłem aparat zapłonowy ze skrajnego punktu lewego troszkę w prawo i efekt jest super. Auto odpala bez problemu, chodzi równo (możne raz na 30 sekund bardzo delikatnie przy kuleje). Podejrzewam ze trzeba zająć sie układem zapłonowym dokłądniej i go idealnie ustawic.
PieterB, wsadziłem go tak samo jak był w silniku który zakupilem. Tak więc dopiero jak zacząłem nim kręcić to się udało coś odpalić:). Mam jeszcze jeden problem teraz. Auto odpala dobrze, w miarę równo chodzi tylko podwyższają się jej obroty po przetasowania jednokrotnym i nie chcą opaść. Z czasem jak się nagrzeje baaaardzo powoli spadają. Podmienilem krokowy ale bez zmian. Jest jakaś adaptacja silniczka krokowego?
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
i tylko mi nie mów że w obydwu zaznaczyłeś sobie idealnie w tym samym miejscu.KAKA_8 pisze:PieterB, wsadziłem go tak samo jak był w silniku który zakupilem.
Moim zdaniem źle jest ustawiony zapłon, a jak się to prawidłowo robi w tym silniku jest już tryliard postów, więc nie będę pisał lub coś z rozrządem tak jak pisał Maciek.
Rozrząd jest dobrze. Będę walczył jeszcze z zapłonem jak dojdzie do mnie lampa z regulacją
[ Dodano: 2019-01-11, 21:09 ]
Fuck! Auto stało 2 dni nie odpalane i już problem powrócił. Z tym, że jak już odpali o trzymam ja powyżej 3 tys obr to działa ale czuć szarpanie. Gdy spada z obrotów robi to powoli i przy 1 tys obrotów zaczyna przygasać i gaśnie. Potem oczywiście jest problem z odpaleniem:(
[ Dodano: 2019-01-11, 21:09 ]
Fuck! Auto stało 2 dni nie odpalane i już problem powrócił. Z tym, że jak już odpali o trzymam ja powyżej 3 tys obr to działa ale czuć szarpanie. Gdy spada z obrotów robi to powoli i przy 1 tys obrotów zaczyna przygasać i gaśnie. Potem oczywiście jest problem z odpaleniem:(
[B4 2.0 ABK] Problem z odpaleniem
Witam, mam problem z moją B4 2.0 ABK.
Ogólnie auto nie odpala - silnik kręci, pompę słychać (jest nowa), świece, przewody, palec rozdzielacza, kopułka no i przekaźnik wymieniłem.
Postanowiłem sprawdzić wtryskiwacz rozruchowy - po podłączeniu na krótko do aku na załączonym zapłonie tylko cyka - nie daje paliwa.
Zdaje mi się że powinien dawać paliwo a jest totalnie suchy. Nowe są nie dostępne.
Czy jest jakiś patent na regenerację tego wtryskiwacza?
Ewentualnie czy jest sens kupić używkę ze szpachlegro?
Czytałem kompendium wiedzy o ABK i temat dlaczego auto nie odpala ale już mi brakuje pomysłu.
Ogólnie auto nie odpala - silnik kręci, pompę słychać (jest nowa), świece, przewody, palec rozdzielacza, kopułka no i przekaźnik wymieniłem.
Postanowiłem sprawdzić wtryskiwacz rozruchowy - po podłączeniu na krótko do aku na załączonym zapłonie tylko cyka - nie daje paliwa.
Zdaje mi się że powinien dawać paliwo a jest totalnie suchy. Nowe są nie dostępne.
Czy jest jakiś patent na regenerację tego wtryskiwacza?
Ewentualnie czy jest sens kupić używkę ze szpachlegro?
Czytałem kompendium wiedzy o ABK i temat dlaczego auto nie odpala ale już mi brakuje pomysłu.
Ostatnio zmieniony 20 lut 2019, 07:42 przez muszkit, łącznie zmieniany 3 razy.
Zdjęcie jest poglądowe, moje auto nigdy nie miało LPG.
Chodził na tej pompie, stara wyzionęła ducha po 24 latach
Podłączona jest tak jak powinno - nie było innej opcji - pompa jest w zbiorniku paliwa i można ją zamontować tylko w jeden sposób.
Auto po wymianie świec, przewodów, pompy, palca rozdzielacza i kopułki w jeden dzień zrobiło ponad 40km, później dwa dni stało i już nie można go odpalić - także części raczej dobrze zamontowane.
Dzięki za podpowiedź, sprawdzę to ciśnienie jutro.
Chodził na tej pompie, stara wyzionęła ducha po 24 latach
Podłączona jest tak jak powinno - nie było innej opcji - pompa jest w zbiorniku paliwa i można ją zamontować tylko w jeden sposób.
Auto po wymianie świec, przewodów, pompy, palca rozdzielacza i kopułki w jeden dzień zrobiło ponad 40km, później dwa dni stało i już nie można go odpalić - także części raczej dobrze zamontowane.
Dzięki za podpowiedź, sprawdzę to ciśnienie jutro.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
muszkit, a iskrę masz? bo to że nowe nie znaczy że już nie padło coś, więc nie zaszkodzi sprawdzić.
ps A wtryskiwacz rozruchowy np się nie uruchomi jak ecu widzie temperaturę na plusie sprawdzałeś czujnik temp? Chociaż w tych temperaturach ok 0 to i bez tego wtryskiwacza silnik ma się uruchomić.
ps 2 co to za przewody masz? odpowiednie?
ps A wtryskiwacz rozruchowy np się nie uruchomi jak ecu widzie temperaturę na plusie sprawdzałeś czujnik temp? Chociaż w tych temperaturach ok 0 to i bez tego wtryskiwacza silnik ma się uruchomić.
ps 2 co to za przewody masz? odpowiednie?
Iskry nie sprawdzałem - audi przed i po wymianie odpalało trochę dłużej, ale po wymianie udało się zrobić ponad 40km bez żadnego problemu. Sprawdzę to jutro.PieterB pisze:muszkit, a iskrę masz? bo to że nowe nie znaczy że już nie padło coś, więc nie zaszkodzi sprawdzić.
ps A wtryskiwacz rozruchowy np się nie uruchomi jak ecu widzie temperaturę na plusie sprawdzałeś czujnik temp? Chociaż w tych temperaturach ok 0 to i bez tego wtryskiwacza silnik ma się uruchomić.
ps 2 co to za przewody masz? odpowiednie?
Czujnika nie sprawdzałem - też jutro go sprawdzę.
Przewody były dobierane po nr VIN i są marki BERU - więc chyba spoko