[B4 ABT] Szary trzy pinowy czujnik
- Kostek9626
- Forum Audi 80
- Posty: 102
- Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
- Lokalizacja: Elblag
To niejest gupi pomysl wystarczy kupic odpowiedni termizer.rozebrac czujnik.wlutowac nowy termizer i poskladac do kupy. A znajac parametry czujnika niema wiekszego problemu z doborem termizera.przeciez to pare groszy kostuje a daje gwarance ze bd lepiej dzialal niz ten nieszczesny febi podobny tralosciowo i wykonczeniowo dp toprana...
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Nie trzeba sam czujnik Termistor materiał jest sprawny. Główne powody to uszkodzenia mechaniczne połaczeń.. Przez lata ulega uszczelka oring i do środka różnosi się dostają. Sam Termistor to taka pastylka okragła wysokości 2mm. Między pinami a pastylką jest Połoczanie na sprężynkach i właśnie tu zawodzi.. Wystarczyło by rozebrać bezinwazyjnie i poczyścić samo czyszczenie już przywróci sprawność. Ale jako firma tym się zajmująca potrzebowała by tylko dwie maszynki jedna do bezinwazyjnego otwierania druga do metalizacji sprężynek i pinów..Kostek9626 pisze:To niejest gupi pomysl wystarczy kupic odpowiedni termizer.rozebrac czujnik.wlutowac nowy termizer i poskladac do kupy.
A wiem że by potrafili jakoś pompy paliwa potrafia otwierać bezinwazyjnie i to z regeneracją za 150zł niby na czesciach orginalnych.
Otwórz piotrku a sam zobaczysz że niby jakie to proste.
Na razie sam testuje bo jeden naprawiłem ten nieszczęsny z TDI 6PIN zamienników brak a nowy majątek.. Jak narazie przez 3lata jest ok.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1064
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Używany czujnik niestety się nie sprawdził i pokazuje moim zdaniem gorzej od tamtego, w dodatku chcąc spróbować poprawić piny wtyczki połamałem fioletową płytkę na zatrzaskach i jeden pin mam luźny... Więc co do czujnika to wezmę nówkę i obecnie jestem "skazany" na Delphi, bo Hella jest na dzień dzisiejszy troszkę dla mnie za droga.
A jeśli chodzi o wtyczkę to jakby ktoś z Was miał sprawną z co najmniej 4 cm przewodami to odkupię.
[ Dodano: 2019-04-15, 07:10 ]
A jakie macie zdanie o czujnikach FAE? Ponoć w Nissanie, Suzuki i Iveco części od nich idą na pierwszy montaż.
[ Dodano: 2019-04-15, 22:24 ]
Już kupiłem wtyczkę, wraz z czujnikiem z TDI. Robię podejście drugie z oryginalnym używanym czujnikiem. Akurat stała jedna B4 na auto-złomie i wymontowałem. Swoją drogą coś ostatnio więcej tych Audików trafia na szrot. Dziwnie się czasami czuję odratowując swojego, jednak sympatię do niego jakąś widocznie mam.
[ Dodano: 2019-04-24, 10:23 ]
Aktualizacja:
Czujnik i wtyczka z TDI zamontowane, wszystko działa. Zastanawia mnie tylko, dlaczego na tamtym kupionym felernym używanym auto zaczęło na LPG fiksować obrotami, dławić się i dusić (łącznie z biegiem jałowym), a teraz jest dobrze? Przecież ten z komputerem nie ma nic współnego, a połączenia instalacji LPG z czujnikiem nigdzie się nie dopatrzyłem, Stag 4 niby bierze sygnał tylko z czujnika na reduktorze. Dziwna sprawa,w każdym bądź razie czyściłem cały układ WN, miałem już kupować nowe świece i kable, a po wymianie czujnika nawet auto teraz już jeździ jak należy.
A jeśli chodzi o wtyczkę to jakby ktoś z Was miał sprawną z co najmniej 4 cm przewodami to odkupię.
[ Dodano: 2019-04-15, 07:10 ]
A jakie macie zdanie o czujnikach FAE? Ponoć w Nissanie, Suzuki i Iveco części od nich idą na pierwszy montaż.
[ Dodano: 2019-04-15, 22:24 ]
Już kupiłem wtyczkę, wraz z czujnikiem z TDI. Robię podejście drugie z oryginalnym używanym czujnikiem. Akurat stała jedna B4 na auto-złomie i wymontowałem. Swoją drogą coś ostatnio więcej tych Audików trafia na szrot. Dziwnie się czasami czuję odratowując swojego, jednak sympatię do niego jakąś widocznie mam.
[ Dodano: 2019-04-24, 10:23 ]
Aktualizacja:
Czujnik i wtyczka z TDI zamontowane, wszystko działa. Zastanawia mnie tylko, dlaczego na tamtym kupionym felernym używanym auto zaczęło na LPG fiksować obrotami, dławić się i dusić (łącznie z biegiem jałowym), a teraz jest dobrze? Przecież ten z komputerem nie ma nic współnego, a połączenia instalacji LPG z czujnikiem nigdzie się nie dopatrzyłem, Stag 4 niby bierze sygnał tylko z czujnika na reduktorze. Dziwna sprawa,w każdym bądź razie czyściłem cały układ WN, miałem już kupować nowe świece i kable, a po wymianie czujnika nawet auto teraz już jeździ jak należy.