Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT] Szary trzy pinowy czujnik

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
h/k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1039
Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
Imię: Łukasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Rumia

Post autor: h/k » 08 kwie 2019, 16:16

No i świetnie. :-) Ja zdecydowałem się jednak na oryginalny używany, bo w moim sklepie tez jest problem i nic konkretnego nie zaproponowali, prawdopodobnie pod koniec tygodnia przyjdzie to go wyczyszczę i zamontuję.
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"

Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8384
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 08 kwie 2019, 17:36

A interesował się ktos kiedyś czy są firmy regenerujące oryginalne czujniki??

Awatar użytkownika
Kostek9626
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
Lokalizacja: Elblag

Post autor: Kostek9626 » 09 kwie 2019, 18:05

To niejest gupi pomysl wystarczy kupic odpowiedni termizer.rozebrac czujnik.wlutowac nowy termizer i poskladac do kupy. A znajac parametry czujnika niema wiekszego problemu z doborem termizera.przeciez to pare groszy kostuje a daje gwarance ze bd lepiej dzialal niz ten nieszczesny febi podobny tralosciowo i wykonczeniowo dp toprana...
I wszystko jasne

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 09 kwie 2019, 18:15

Kostek9626 pisze:a daje gwarance ze bd lepiej dzialal niz ten nieszczesny febi
no akurat tego nie jestem taki pewien ;-) no ale zaostawmy to.

To może ktoś kumaty podrzucił bym co musiał bym se kupić by go naprawić, bo mam w domu 3 już ;-)
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8384
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 09 kwie 2019, 18:33

Kostek9626 pisze:To niejest gupi pomysl wystarczy kupic odpowiedni termizer.rozebrac czujnik.wlutowac nowy termizer i poskladac do kupy.
Nie trzeba sam czujnik Termistor materiał jest sprawny. Główne powody to uszkodzenia mechaniczne połaczeń.. Przez lata ulega uszczelka oring i do środka różnosi się dostają. Sam Termistor to taka pastylka okragła wysokości 2mm. Między pinami a pastylką jest Połoczanie na sprężynkach i właśnie tu zawodzi.. Wystarczyło by rozebrać bezinwazyjnie i poczyścić samo czyszczenie już przywróci sprawność. Ale jako firma tym się zajmująca potrzebowała by tylko dwie maszynki jedna do bezinwazyjnego otwierania druga do metalizacji sprężynek i pinów..

A wiem że by potrafili jakoś pompy paliwa potrafia otwierać bezinwazyjnie i to z regeneracją za 150zł niby na czesciach orginalnych.


Otwórz piotrku a sam zobaczysz że niby jakie to proste.

Na razie sam testuje bo jeden naprawiłem ten nieszczęsny z TDI 6PIN zamienników brak a nowy majątek.. Jak narazie przez 3lata jest ok.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 09 kwie 2019, 18:44

Jarewa, nie omieszkam któregoś otworzyć i zobaczę, bo mam jeszcze ori jeden który przekłamuje jeno w dół oczywiście.
WRC is for boys.
Group B was for men.

h/k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1039
Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
Imię: Łukasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Rumia

Post autor: h/k » 24 kwie 2019, 10:24

Używany czujnik niestety się nie sprawdził i pokazuje moim zdaniem gorzej od tamtego, w dodatku chcąc spróbować poprawić piny wtyczki połamałem fioletową płytkę na zatrzaskach i jeden pin mam luźny... Więc co do czujnika to wezmę nówkę i obecnie jestem "skazany" na Delphi, bo Hella jest na dzień dzisiejszy troszkę dla mnie za droga.

A jeśli chodzi o wtyczkę to jakby ktoś z Was miał sprawną z co najmniej 4 cm przewodami to odkupię. :-)

[ Dodano: 2019-04-15, 07:10 ]
A jakie macie zdanie o czujnikach FAE? Ponoć w Nissanie, Suzuki i Iveco części od nich idą na pierwszy montaż.

[ Dodano: 2019-04-15, 22:24 ]
Już kupiłem wtyczkę, wraz z czujnikiem z TDI. Robię podejście drugie z oryginalnym używanym czujnikiem. Akurat stała jedna B4 na auto-złomie i wymontowałem. Swoją drogą coś ostatnio więcej tych Audików trafia na szrot. Dziwnie się czasami czuję odratowując swojego, jednak sympatię do niego jakąś widocznie mam. :)

[ Dodano: 2019-04-24, 10:23 ]
Aktualizacja:
Czujnik i wtyczka z TDI zamontowane, wszystko działa. Zastanawia mnie tylko, dlaczego na tamtym kupionym felernym używanym auto zaczęło na LPG fiksować obrotami, dławić się i dusić (łącznie z biegiem jałowym), a teraz jest dobrze? Przecież ten z komputerem nie ma nic współnego, a połączenia instalacji LPG z czujnikiem nigdzie się nie dopatrzyłem, Stag 4 niby bierze sygnał tylko z czujnika na reduktorze. Dziwna sprawa,w każdym bądź razie czyściłem cały układ WN, miałem już kupować nowe świece i kable, a po wymianie czujnika nawet auto teraz już jeździ jak należy.
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"

Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8384
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 24 kwie 2019, 11:32

Może masz coś przerobione??

h/k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1039
Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
Imię: Łukasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Rumia

Post autor: h/k » 25 kwie 2019, 06:20

Nie mam pojęcia. Przy którejś okazji to sobie sprawdzę, mimo wszystko próbuję to powiązać z instalacją gazową - może Stag 4 jakimś cudem ma jednak ma dodatkowe wejście na czujnik NTC.
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"

Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga