Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Kilka pytan świece żarowe, podciśnienie turbiny

ODPOWIEDZ
darcjusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 07 lut 2019, 21:27

[B4 1.9 1Z] Kilka pytan świece żarowe, podciśnienie turbiny

Post autor: darcjusz » 28 maja 2019, 15:54

siemka jakis czas temu pisalem na temat mojego silnika 1z niemoglem odpowietrzyc. Wiec test co2 pokazal ze glowica do roboty. Cena byla atrakcyjna a reszta w miate postanowilem robic generalnie glowice rozrzad itp.Jest teraz cieplej niz przed remontem silnika wtedy swiece zarowe grzały, teraz przy 24 stipniach na zewnatrz kontrolka sie nie swieci a prad na swiece podawany nie jest. Pytanie, czy powinny one grzac jesli na podworku jest cieplo? Pytanie nr2. do czego jest ta odlaczona kostka? i kolejne pytanie. dlaczego przewod od turbo jest zaślepiony a jak powinien byc podlaczony, czy działa teraz turbo nieprawidlowo? jaki nr ma przekaźnik od świec zarowych. dzięki za odp.
Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 30 maja 2019, 18:20 przez darcjusz, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 28 maja 2019, 17:11

darcjusz, _uwaga
darcjusz pisze:.Jest teraz cieplej niz przed remontem silnika wtedy swiece zarowe grzały, teraz przy 24 stipniach na zewnatrz kontrolka sie nie swieci a prad na swiece podawany nie jest. Pytanie, czy powinny one grzac jesli na podworku jest cieplo?
Nie , świece zaczynają grzać przy około +5 stopniach lub mniej.
darcjusz pisze: do czego jest ta odlaczona kostka?
Czujnik wody w filtrze paliwa.
darcjusz pisze:dlaczego przewod od turbo jest zaślepiony a jak powinien byc podlaczony, czy działa teraz turbo nieprawidlowo?
Tak ma być jak jest. Nie ruszaj tego.
darcjusz pisze: jaki nr ma przekaźnik od świec zarowych.
202 . Znajduje się w skrzynce z bezpiecznikami.

darcjusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 07 lut 2019, 21:27

Post autor: darcjusz » 28 maja 2019, 17:48

dzieki za odp. czy nie pomyliles sie z tym + 5?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 28 maja 2019, 17:53

darcjusz pisze: czy nie pomyliles sie z tym + 5?
Nie.

darcjusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 07 lut 2019, 21:27

Post autor: darcjusz » 28 maja 2019, 18:05

dziekoweczka . sory moj blad. po nalrawie glowicy 1. dzien po dlugo musialem krecic 2 dzien krocej. mysle ze dawanie gazu pomaga . z dnia na dzien wydaje mi sie uruchamianie z rana jest co raz latwiejsze bo na cieplym silniku lub w odatepie 4-6 godzin pali normalnie . po dluzszym kreceniu uruchamia sie i leci chmura bialego dymu. wczesniej tak nie bylo.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 28 maja 2019, 18:53

Kąt wtrysku do sprawdzenia i czy paliwo nie cofa się.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 28 maja 2019, 18:56

darcjusz, ale w temacie nadal brak tagu z oznaczeniem silnika!

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 30 maja 2019, 09:46

darcjusz pisze:mysle ze dawanie gazu pomaga
Żle myślisz ...takie "rzeczy" jak dodanie gazu przed odpaleniem ,działa tylko w pompach " na linkę '' ....w tdi pedał gazu działa dopiero po odpaleniu silnika i wciskanie go zanim odpali silnik kompletnie nic nie daje.Tu komputer ustawia "na sztywno" dawkę startową na nastawniku podczas kręcenia rozrusznikiem bez udziału pedału gazu .
darcjusz pisze:po dluzszym kreceniu uruchamia sie i leci chmura bialego dymu. wczesniej tak nie bylo.
Ewidentny objaw zbyt pużnego poczatku wtrysku.Po "zabawach "z głowicą czy wymianie paska powinno się zawsze sprawdzić poczatek wtrysku . Nowy pasek rozrządu będzie zawsze minimalnie rózniły się od starego i pocżatek wtrysku zawsze się rozjezdzie w mniejszym lub wiekszym stopniu ...u Ciebie ewidentnie "rozjechał" się w większym ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl