siemka jakis czas temu pisalem na temat mojego silnika 1z niemoglem odpowietrzyc. Wiec test co2 pokazal ze glowica do roboty. Cena byla atrakcyjna a reszta w miate postanowilem robic generalnie glowice rozrzad itp.Jest teraz cieplej niz przed remontem silnika wtedy swiece zarowe grzały, teraz przy 24 stipniach na zewnatrz kontrolka sie nie swieci a prad na swiece podawany nie jest. Pytanie, czy powinny one grzac jesli na podworku jest cieplo? Pytanie nr2. do czego jest ta odlaczona kostka? i kolejne pytanie. dlaczego przewod od turbo jest zaślepiony a jak powinien byc podlaczony, czy działa teraz turbo nieprawidlowo? jaki nr ma przekaźnik od świec zarowych. dzięki za odp.
[B4 1.9 1Z] Kilka pytan świece żarowe, podciśnienie turbiny
[B4 1.9 1Z] Kilka pytan świece żarowe, podciśnienie turbiny
Ostatnio zmieniony 30 maja 2019, 18:20 przez darcjusz, łącznie zmieniany 2 razy.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
darcjusz, _uwaga
Nie , świece zaczynają grzać przy około +5 stopniach lub mniej.darcjusz pisze:.Jest teraz cieplej niz przed remontem silnika wtedy swiece zarowe grzały, teraz przy 24 stipniach na zewnatrz kontrolka sie nie swieci a prad na swiece podawany nie jest. Pytanie, czy powinny one grzac jesli na podworku jest cieplo?
Czujnik wody w filtrze paliwa.darcjusz pisze: do czego jest ta odlaczona kostka?
Tak ma być jak jest. Nie ruszaj tego.darcjusz pisze:dlaczego przewod od turbo jest zaślepiony a jak powinien byc podlaczony, czy działa teraz turbo nieprawidlowo?
202 . Znajduje się w skrzynce z bezpiecznikami.darcjusz pisze: jaki nr ma przekaźnik od świec zarowych.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
dziekoweczka . sory moj blad. po nalrawie glowicy 1. dzien po dlugo musialem krecic 2 dzien krocej. mysle ze dawanie gazu pomaga . z dnia na dzien wydaje mi sie uruchamianie z rana jest co raz latwiejsze bo na cieplym silniku lub w odatepie 4-6 godzin pali normalnie . po dluzszym kreceniu uruchamia sie i leci chmura bialego dymu. wczesniej tak nie bylo.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Żle myślisz ...takie "rzeczy" jak dodanie gazu przed odpaleniem ,działa tylko w pompach " na linkę '' ....w tdi pedał gazu działa dopiero po odpaleniu silnika i wciskanie go zanim odpali silnik kompletnie nic nie daje.Tu komputer ustawia "na sztywno" dawkę startową na nastawniku podczas kręcenia rozrusznikiem bez udziału pedału gazu .darcjusz pisze:mysle ze dawanie gazu pomaga
Ewidentny objaw zbyt pużnego poczatku wtrysku.Po "zabawach "z głowicą czy wymianie paska powinno się zawsze sprawdzić poczatek wtrysku . Nowy pasek rozrządu będzie zawsze minimalnie rózniły się od starego i pocżatek wtrysku zawsze się rozjezdzie w mniejszym lub wiekszym stopniu ...u Ciebie ewidentnie "rozjechał" się w większymdarcjusz pisze:po dluzszym kreceniu uruchamia sie i leci chmura bialego dymu. wczesniej tak nie bylo.