[b3 1.8 s] 1400 obrotów biegu jałowego
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
A ja mam ten czujnik bialy od ecu taki dlugi. Auto z 89r pm. I z wtrysku idą 3 podcisnienka. Jeden na przyspieszacz przy aparacie, drugi do zaworka przy monowtrysku a trzeci do regulatora przy obudowie filtra powietrza. A u kolegi z 91 roku idą tylko 2 bo on noe ma przyspieszacza zaplonu. Chcac zamienic wtryski nie da rady bo ppdcisnienia nie pasuja. Mozna zamienic tylko gore monowtrysku. A jeszcze jedno. Walcze z wysokimi obrotami.po magrzaniu. Czy podmiana ecu od tej z 91 roku nic nie spali. Tamta ma jeszcze klime a u mnie z 89 roku nie ma.
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
A ten czujnik w mono jet ma byc bialy 89r pm? Ma cos jeż albo czujnok od niego na te obroty? Obstawiam cewke jeszcze bo jak sie zagrzeje to ciezej pali. Zapali ale obroty sa od 800 i wskakuja na wyzzsze. I jest efekt jak by go zalewalo. Chyba ze gaz zostal w kolektorze i sa dwie dawki paliwa i tak sie dzieje po zgaszeniu i zapaleniu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Re: [b3 1.8 s] 1400 obrotów biegu jałowego
Potencjometr to ta kostka z tyłu (od strony akumulatora). Tylko nie wykręcaj jeśli nie znasz procedury jego montażu w odpowiednim położeniu: post657432.html#p657432
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.