Opony samochodowe Audi 80
części samochodowe
Ubezpieczenie OC
opony i felgi
Tarcze, hamulce

[b3 1.8 s] 1400 obrotów biegu jałowego

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Ynstu80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 07 lut 2010, 22:44
Lokalizacja: SRB
Kontakt:

Post autor: Ynstu80 » 18 cze 2010, 22:44

Witam mam identyczny problem co norek w mojej B3 i nie wiem czy to może byc silniczek krokowy ? jak cos wiecie to pisac proszę ;-)

Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 20 cze 2010, 08:58

jeśli masz ten sam problem to spróbuj skorzystać z porad dla norka. Resecik , adaptacja. Jeśli to nie pomoże, wymień czujnik płynu ( niebieski ), jak dalej lipa sprawdź podstawę wtrysku czy jest cała, w najgorszym wypadku poszedł potencjometr przepustnicy.

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 06 lip 2019, 21:14

A ja mam ten czujnik bialy od ecu taki dlugi. Auto z 89r pm. I z wtrysku idą 3 podcisnienka. Jeden na przyspieszacz przy aparacie, drugi do zaworka przy monowtrysku a trzeci do regulatora przy obudowie filtra powietrza. A u kolegi z 91 roku idą tylko 2 bo on noe ma przyspieszacza zaplonu. Chcac zamienic wtryski nie da rady bo ppdcisnienia nie pasuja. Mozna zamienic tylko gore monowtrysku. A jeszcze jedno. Walcze z wysokimi obrotami.po magrzaniu. Czy podmiana ecu od tej z 91 roku nic nie spali. Tamta ma jeszcze klime a u mnie z 89 roku nie ma.

Awatar użytkownika
Pieterb
Administrator
Administrator
Posty: 11608
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 06 lip 2019, 21:39

davidpolska pisze:Czy podmiana ecu od tej z 91 roku nic nie spali.
coś czuję że może nie pasić, bo skoro nie ma mechanicznego przyspieszacza to ma pewnie elektroniczny już i to by wyglądało że może być już inne ecu i inna pinologia.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.Dziękuję

Ja się nie znam na naprawach, ja tylko kopiuje wiedzę ze starszych postów na forum, więc i Ty szukaj search.php

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4242
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 07 lip 2019, 18:21

Raczej się nie zamieni tak plug&play bo każda wersja miała inną ilość pinów.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 09 lip 2019, 15:22

A ten czujnik w mono jet ma byc bialy 89r pm? Ma cos jeż albo czujnok od niego na te obroty? Obstawiam cewke jeszcze bo jak sie zagrzeje to ciezej pali. Zapali ale obroty sa od 800 i wskakuja na wyzzsze. I jest efekt jak by go zalewalo. Chyba ze gaz zostal w kolektorze i sa dwie dawki paliwa i tak sie dzieje po zgaszeniu i zapaleniu

Awatar użytkownika
Pieterb
Administrator
Administrator
Posty: 11608
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 09 lip 2019, 19:26

davidpolska, z tego co pamiętam były dwa rodzaje bo były też 2 króćce metalowy i plastikowy i wszystko zależy od tego.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.Dziękuję

Ja się nie znam na naprawach, ja tylko kopiuje wiedzę ze starszych postów na forum, więc i Ty szukaj search.php

jarzynekk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 10 wrz 2020, 15:26
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.8 PM+lpg

Re:

Post autor: jarzynekk » 25 lis 2020, 21:10

davideks pisze:
20 cze 2010, 08:58
jeśli masz ten sam problem to spróbuj skorzystać z porad dla norka. Resecik , adaptacja. Jeśli to nie pomoże, wymień czujnik płynu ( niebieski ), jak dalej lipa sprawdź podstawę wtrysku czy jest cała, w najgorszym wypadku poszedł potencjometr przepustnicy.
Mam podobne objawy. Gdzie jest ten potencjometr przepustnicy? Czy to jest wymieniane czy trzeba szukać z innego monowtrysku?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4242
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Lokalizacja: Wchsut.

Re: [b3 1.8 s] 1400 obrotów biegu jałowego

Post autor: maciek889 » 25 lis 2020, 23:53

Potencjometr to ta kostka z tyłu (od strony akumulatora). Tylko nie wykręcaj jeśli nie znasz procedury jego montażu w odpowiednim położeniu: post657432.html#p657432
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


Akumulatory samochodowe Audi 80 Ubezpieczenie OC
hamulce