[B4 2.0 ABT] Szarpanie na gazie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 20 lip 2019, 16:56
[B4 2.0 ABT] Szarpanie na gazie
Dlaczego przy zmianie z 1 na 2 zawsze występuje szarpanie na gazie? Popuszczam sprzęgło i w tym momencie lekko szarpie autem jak chcę wrzucić 2 bieg. Tak samo np. jak jade na 4 biegu i zdejmuje noge z gazu nawet lekko go odpuszczajac to zawsze da sie wyczuc lekkie szarpanie. Co to moze byc? Czy po prostu nie umiem jezdzic tym autem?
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11726
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
abcdef1000, zacznij od uporządkowania bo w profilu masz b4, Jk, Avant q co już jest bzdurą, a tu w temacie abt. Więc w ogóle o co kaman, bo ja nie kumam.
Już nie wspominam o tym że nie wiadomo jaki gaz itp.
Podejrzewam że wszystko sobie wybrałeś losowo.
Dodam też że na forum pewnie podobnych tematów jest sporo, o ile faktycznie mowa o abt.
Już nie wspominam o tym że nie wiadomo jaki gaz itp.
Podejrzewam że wszystko sobie wybrałeś losowo.
Dodam też że na forum pewnie podobnych tematów jest sporo, o ile faktycznie mowa o abt.
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 20 lip 2019, 16:56
Dokladnie to Audi 80 2.0KAT E Quattro, gaz nie wiem jaki jest zalozony, ale od czego moze zalezec to co opisalem powyzej? Na zimnym silniku tez potrafi szarpnac na lpg i benzynie wlasnie przy zmianie z 1 na 2 bieg. Dokladnie to jak rozpedzam na 1 biegu, wciskam sprzeglo i wtedy nastepuje to szarpniecie, potem po wrzuceniu 2 biegu i rownoczesnym wcisnieciu gazu tez czasem szarpnie.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11726
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
abcdef1000, więc zapewne masz abk a nie abt bo q z tym silnikiem abt chyba nigdy nie było.
A jak Ty nie wiesz jaki masz gaz to kto ma wiedzieć? Podejrzewam że zwykły - to współczuję bo to najbardziej nieudane rozwiązanie. Powodów może być cała masa, nawet źle wyregulowane lpg.
Pokaż może chociaż fotkę z motoru.
A jak Ty nie wiesz jaki masz gaz to kto ma wiedzieć? Podejrzewam że zwykły - to współczuję bo to najbardziej nieudane rozwiązanie. Powodów może być cała masa, nawet źle wyregulowane lpg.
Pokaż może chociaż fotkę z motoru.
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4658
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Spróbuj nie puszczać tak szybko pedału gazu jak wciskasz sprzęgło, bo może puszczasz gaz zanim rozłączysz napęd sprzęgłem. Ale wyrobione poduszki na skrzyni i silniku mogą potęgować szarpnięcia.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 20 lip 2019, 16:56
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3792
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
powinno być ok 8 litrów, ale to jest dość mało miarodajne, bo jeśli ktoś grzebał w liczniku albo wymieniał, to nie będzie skalibrowany. U mnie w ABT paliwo kończy się dokładnie w momencie jak licznik opadnie na pierwszą czerwoną kreskę całkiem od lewej strony. Sprawdzane kilkukrotnie
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga