Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Szarpanie na gazie

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
abcdef1000
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 20 lip 2019, 16:56

[B4 2.0 ABT] Szarpanie na gazie

Post autor: abcdef1000 » 20 lip 2019, 17:01

Dlaczego przy zmianie z 1 na 2 zawsze występuje szarpanie na gazie? Popuszczam sprzęgło i w tym momencie lekko szarpie autem jak chcę wrzucić 2 bieg. Tak samo np. jak jade na 4 biegu i zdejmuje noge z gazu nawet lekko go odpuszczajac to zawsze da sie wyczuc lekkie szarpanie. Co to moze byc? Czy po prostu nie umiem jezdzic tym autem?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 20 lip 2019, 18:25

abcdef1000, zacznij od uporządkowania bo w profilu masz b4, Jk, Avant q co już jest bzdurą, a tu w temacie abt. Więc w ogóle o co kaman, bo ja nie kumam.
Już nie wspominam o tym że nie wiadomo jaki gaz itp.
Podejrzewam że wszystko sobie wybrałeś losowo.
Dodam też że na forum pewnie podobnych tematów jest sporo, o ile faktycznie mowa o abt.
WRC is for boys.
Group B was for men.

abcdef1000
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 20 lip 2019, 16:56

Post autor: abcdef1000 » 20 lip 2019, 18:52

Dokladnie to Audi 80 2.0KAT E Quattro, gaz nie wiem jaki jest zalozony, ale od czego moze zalezec to co opisalem powyzej? Na zimnym silniku tez potrafi szarpnac na lpg i benzynie wlasnie przy zmianie z 1 na 2 bieg. Dokladnie to jak rozpedzam na 1 biegu, wciskam sprzeglo i wtedy nastepuje to szarpniecie, potem po wrzuceniu 2 biegu i rownoczesnym wcisnieciu gazu tez czasem szarpnie.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 20 lip 2019, 19:19

abcdef1000, więc zapewne masz abk a nie abt bo q z tym silnikiem abt chyba nigdy nie było.
A jak Ty nie wiesz jaki masz gaz to kto ma wiedzieć? Podejrzewam że zwykły - to współczuję bo to najbardziej nieudane rozwiązanie. Powodów może być cała masa, nawet źle wyregulowane lpg.

Pokaż może chociaż fotkę z motoru.
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8383
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 20 lip 2019, 20:46

2.0E to zawsze ABK ;)

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4630
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 20 lip 2019, 21:07

Spróbuj nie puszczać tak szybko pedału gazu jak wciskasz sprzęgło, bo może puszczasz gaz zanim rozłączysz napęd sprzęgłem. Ale wyrobione poduszki na skrzyni i silniku mogą potęgować szarpnięcia.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

abcdef1000
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 20 lip 2019, 16:56

Post autor: abcdef1000 » 22 lip 2019, 07:31

Tak z innej beczki, wie ktoś ile jeszcze litrów benzyny może być w baku jak już wskaźnik wchodzi na rezerwę, czyli czerwone pole? Na rezerwie zrobię z 30km żeby dojechać do stacji?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 22 lip 2019, 07:57

powinno być ok 8 litrów, ale to jest dość mało miarodajne, bo jeśli ktoś grzebał w liczniku albo wymieniał, to nie będzie skalibrowany. U mnie w ABT paliwo kończy się dokładnie w momencie jak licznik opadnie na pierwszą czerwoną kreskę całkiem od lewej strony. Sprawdzane kilkukrotnie ;)
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga