[B4 2.6 ABC] Problem z wentylatorami
[B4 2.6 ABC] Problem z wentylatorami
Witajcie, od niedawna jestem w posiadaniu Audi cabrio b4, auto stalo 3 lata, ale wystartowalo wzglednie bez problemow, ale.....
po odpaleniu zauwazylem ze szybko sie grzeje, wiec wczoraj wymienilem termostat, pompe, czujnik wentylatora itd, przy odpowietrzaniu zauwazylem ze wentylatory nie startuja, mam wrazenie ze brakuje mi paru przekaznikow, czy ktos moglby podeslac zdjecie skrzynki z wszystkim na miejscu, znalazlem kilka zdjec, ale nie jestem pewien czy to ten sam model...
po odpaleniu zauwazylem ze szybko sie grzeje, wiec wczoraj wymienilem termostat, pompe, czujnik wentylatora itd, przy odpowietrzaniu zauwazylem ze wentylatory nie startuja, mam wrazenie ze brakuje mi paru przekaznikow, czy ktos moglby podeslac zdjecie skrzynki z wszystkim na miejscu, znalazlem kilka zdjec, ale nie jestem pewien czy to ten sam model...
Ostatnio zmieniony 04 sie 2019, 18:43 przez covalaa78, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
czekalem az zaczelo wywalac plyn przez korek, odpowietrzany solidnie, wiec chyba musze powalczyc z chlodnica...koncza mi sie juz pomysly...troche nie podoba mi sie ze pod maska nie ma zadnego przekaznika w gornej czesci, wg opisu powinny byc ze 3 sztuki, nie zagladalem pod kierownice jeszcze..maciek889 pisze:To jedynie pozostaje wadliwy czujnik albo gdzieś chłodnica zatkana albo zapowietrzona i nie nagrzewa czujnika. Albo po prostu za krótko czekałeś aż się nagrzeje.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Opis jest ogólny tyczy się prawie tylko słabych jednostek ABT/ABK/NG bo one mają jeden silnik na wentylator 30A. TDI/V6/ACE mają spore mocne wentylatory i myszą mieć 70A przekaźniki do tej skrzynki jakby nawet wsadzili to by poszła z dymem. Dlatego przy tych silnikach instalacja wentylatorów jest inna I dwa przekaźniki 70A znajdują się pod kierownicą.covalaa78 pisze:wg opisu powinny byc ze 3 sztuki
tego nie wiedzialem, strasznie ciezko mi znalesc jakas literature do tego modelu, no nic zaczne od plukania chlodnicy, a nie wiesz moze gdzie znalesc wartosci zeby sprawdzic czujnik?Jarewa pisze:Opis jest ogólny tyczy się prawie tylko słabych jednostek ABT/ABK/NG bo one mają jeden silnik na wentylator 30A. TDI/V6/ACE mają spore mocne wentylatory i myszą mieć 70A przekaźniki do tej skrzynki jakby nawet wsadzili to by poszła z dymem. Dlatego przy tych silnikach instalacja wentylatorów jest inna I dwa przekaźniki 70A znajdują się pod kierownicą.covalaa78 pisze:wg opisu powinny byc ze 3 sztuki