Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[B4 1.9 1Z] Logi do oceny

ODPOWIEDZ
sylar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 85
Rejestracja: 28 mar 2013, 10:36
Imię: Szymon
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Szczecin/Koszalin

[B4 1.9 1Z] Logi do oceny

Post autor: sylar » 12 lis 2019, 21:56

Witam, mam wrażenie, że auto jest słabsze. Wrzucam logi do oceny. Trochę kopci przy przyśpieszaniu i na wolnych obrotach. Wtryski 216, wałek SDI, komp od Kostrza

Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_3JG9q90.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_Jgfad.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_rQM05UJ.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_hgSN70.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_dH03WLT.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_1BTVZ.html

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 13 lis 2019, 12:49

Widac ze jest dłubniety sterownik wpisane wartości przepływki i dawki z ciśnieniem doładowania również. To ze kopci może być związane z wpisaną wartością przepływki i komp dolewa paliwa mimo iż w rzeczywistości jeszcze jest za mało powietrza.

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 15 gru 2019, 14:52

Podepnę się pod temat,jaki powinien być BTDC w AFN na wolnych obrotach ?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6166
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 15 gru 2019, 15:55

Podepnę się pod temat,jaki powinien być BTDC w AFN na wolnych obrotach ?
_________________
Nie kombinuj . Nie żadne BTDC ,tylko blok 000 ,tryb basic seting wartość pożadana 40-55

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 15 gru 2019, 17:11

Napisałem Ci w PW,z dodatkowych informacji,czujniki sprawne,dawka paliwa ustawiona na 3,2 bo na 4,2 nie jedzie,5 bieg pedał w podłodze i tylko 2800obrotów,pompa z zetora 9mm tłoczek

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5506
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 15 gru 2019, 17:53

AB4 pisze:pompa z zetora 9mm tłoczek
Pompa z 1Z ma 10 tłoczek
9 mm to ma pompa na linkę w AAZ.
Masz jakieś logi , to wrzucaj tu.
3 i 11 oraz 4 i 8 grupa by sie przydała dynamicznie.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6166
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 15 gru 2019, 17:59

Bez logów to mozna sobie zgadywać ;-) zrób logi o ktorych wspomnial Krzysiek ,tam powinno być widac przyczynę.A druga sprawa czy ta "niemoc " stała się nagle ,czy coś robiłeś ?

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 16 gru 2019, 08:30

Panowie,żeby była pełna jasność,nie chodzi mi o osiągi,bo zbiera się bardzo przyzwoicie,btw co maja logi do odpalania,to go boli ,moim zdaniem trzeba za długo kręcić żeby zaskoczył.Pomijam już oczywiste przyczyny w postaci kąta wtrysku itd itp,bo to już sprawdzone.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6166
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 gru 2019, 09:59

AB4 pisze: co maja logi do odpalania,to go boli
Wbrew pozorom mają ,bo można sobie podejrzeć choćby RSW nastawnika przy właczonym zapłonie w bloku 001 .Oczywiscie RSW samo się nie przestawi ,ale nie raz miałem do czynienia z nastawnikami w których ktoś sobie "grzebał " nie wiedzac nawet ze przestawił znacznie RSW ,co urudnialo odpalanie .Takze jak ci żle pali to przyczyny szukaj w sekcji tłoczacej pompy ,albo w nastawniku .O ile oczywiscie powietrze w paliwie już wykluczyłeś

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5506
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 16 gru 2019, 19:20

W jakim stanie masz rozrusznik , jak juz kuleje , to polecam wstawić valeo , kręci o wiele lepiej niż Bosch

Obrazek

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 16 gru 2019, 21:24

Rozrusznik 3 miesiące temu kompletnie regenerowałem...,co do logów to zrobie w tym tygodniu,bo cisnienia coś kuleją ,i wysterowanie zaworka gruchy na wolnych jest 25%,przy czym trochę u nas wilgotne podłoże i dociskając 2 bieg w połowie gazu gubiłem trakcję....

Munior,przepraszam przeoczyłem Twoje pytanie ,niemoc wzięła się z przycięcia zbyt mocnego dawki paliwa,chciałem sprawdzić jakie sadzę będzie puszczał z wydechu, było niewiele mniejsze zadymienie,spalnie miałem na poziome w trasie 5,2 litra więc większe niż na standardzie,bo przy takim samym stylu jazdy potrafił pokazać 4,8.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl