Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Logi do oceny

ODPOWIEDZ
sylar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 85
Rejestracja: 28 mar 2013, 10:36
Imię: Szymon
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Szczecin/Koszalin

[B4 1.9 1Z] Logi do oceny

Post autor: sylar » 12 lis 2019, 21:56

Witam, mam wrażenie, że auto jest słabsze. Wrzucam logi do oceny. Trochę kopci przy przyśpieszaniu i na wolnych obrotach. Wtryski 216, wałek SDI, komp od Kostrza

Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_3JG9q90.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_Jgfad.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_rQM05UJ.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_hgSN70.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_dH03WLT.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_1BTVZ.html
Prywatna wiadomość audi 80-> sylar-u35211/

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 13 lis 2019, 12:49

Widac ze jest dłubniety sterownik wpisane wartości przepływki i dawki z ciśnieniem doładowania również. To ze kopci może być związane z wpisaną wartością przepływki i komp dolewa paliwa mimo iż w rzeczywistości jeszcze jest za mało powietrza.

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 15 gru 2019, 14:52

Podepnę się pod temat,jaki powinien być BTDC w AFN na wolnych obrotach ?
Diagnostyka VAG

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 15 gru 2019, 15:55

Podepnę się pod temat,jaki powinien być BTDC w AFN na wolnych obrotach ?
_________________
Nie kombinuj . Nie żadne BTDC ,tylko blok 000 ,tryb basic seting wartość pożadana 40-55
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 15 gru 2019, 17:11

Napisałem Ci w PW,z dodatkowych informacji,czujniki sprawne,dawka paliwa ustawiona na 3,2 bo na 4,2 nie jedzie,5 bieg pedał w podłodze i tylko 2800obrotów,pompa z zetora 9mm tłoczek
Diagnostyka VAG

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5440
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 15 gru 2019, 17:53

AB4 pisze:pompa z zetora 9mm tłoczek
Pompa z 1Z ma 10 tłoczek
9 mm to ma pompa na linkę w AAZ.
Masz jakieś logi , to wrzucaj tu.
3 i 11 oraz 4 i 8 grupa by sie przydała dynamicznie.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 15 gru 2019, 17:59

Bez logów to mozna sobie zgadywać ;-) zrób logi o ktorych wspomnial Krzysiek ,tam powinno być widac przyczynę.A druga sprawa czy ta "niemoc " stała się nagle ,czy coś robiłeś ?
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 16 gru 2019, 08:30

Panowie,żeby była pełna jasność,nie chodzi mi o osiągi,bo zbiera się bardzo przyzwoicie,btw co maja logi do odpalania,to go boli ,moim zdaniem trzeba za długo kręcić żeby zaskoczył.Pomijam już oczywiste przyczyny w postaci kąta wtrysku itd itp,bo to już sprawdzone.
Diagnostyka VAG

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 gru 2019, 09:59

AB4 pisze: co maja logi do odpalania,to go boli
Wbrew pozorom mają ,bo można sobie podejrzeć choćby RSW nastawnika przy właczonym zapłonie w bloku 001 .Oczywiscie RSW samo się nie przestawi ,ale nie raz miałem do czynienia z nastawnikami w których ktoś sobie "grzebał " nie wiedzac nawet ze przestawił znacznie RSW ,co urudnialo odpalanie .Takze jak ci żle pali to przyczyny szukaj w sekcji tłoczacej pompy ,albo w nastawniku .O ile oczywiscie powietrze w paliwie już wykluczyłeś
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5440
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 16 gru 2019, 19:20

W jakim stanie masz rozrusznik , jak juz kuleje , to polecam wstawić valeo , kręci o wiele lepiej niż Bosch

Obrazek

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 16 gru 2019, 21:24

Rozrusznik 3 miesiące temu kompletnie regenerowałem...,co do logów to zrobie w tym tygodniu,bo cisnienia coś kuleją ,i wysterowanie zaworka gruchy na wolnych jest 25%,przy czym trochę u nas wilgotne podłoże i dociskając 2 bieg w połowie gazu gubiłem trakcję....

Munior,przepraszam przeoczyłem Twoje pytanie ,niemoc wzięła się z przycięcia zbyt mocnego dawki paliwa,chciałem sprawdzić jakie sadzę będzie puszczał z wydechu, było niewiele mniejsze zadymienie,spalnie miałem na poziome w trasie 5,2 litra więc większe niż na standardzie,bo przy takim samym stylu jazdy potrafił pokazać 4,8.
Diagnostyka VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga