Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu

[Cabrio 1.9 AHU 90KM] Przeładowanie na niskich obrotach

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ozi402
Audi 80 Fan
Audi 80 Fan
Posty: 18
Rejestracja: 07 maja 2014, 08:38
Lokalizacja: Nowa Sól

[Cabrio 1.9 AHU 90KM] Przeładowanie na niskich obrotach

Post autor: Ozi402 » 23 sty 2020, 18:12

Witam mam problem po zmianie turbo na wydajniejsze, a więc przeładowuje przy stałej prędkości np. Przy 100kmh. Przy hamowaniu silnikiem jest jakieś 0,2 bara, dopiero po wrzuceniu na luz spada. Zmieniałem dawkę paliwa, regulowałem sztangę przy turbo, n75 działa, bo przy deptaniu w podłogę nie ma błędu. Przyspieszałem i opóźniałem kąt wtrysku, a nawet zmieniałem czujnik ciśnienia doładowania w sterowniku.

Komp po chipie ciśnienie doładowania 1.38bar, wtryski 216, pompa 11mm, turbo gt1549s. Przy prędkościach od 130kmh w zwyż problem nie występuje, jak to ogarnąć?, ma ktoś pomysł? Silnik oczywiście 1.9 tdi ahu
Ostatnio zmieniony 23 sty 2020, 18:26 przez Ozi402, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pieterb
Administrator
Administrator
Posty: 11335
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: Pieterb » 23 sty 2020, 18:21

Ozi402, <table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Popraw proszę tytuł tego wątku
Ustawianie zapłonu w abk

Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.Dziękuję

Srebrna Kula

Ja się nie znam na naprawach, ja tylko kopiuje wiedzę ze starszych postów na forum, więc i Ty szukaj search.php

Awatar użytkownika
dzikx
Super User
Super User
Posty: 905
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 23 sty 2020, 23:12

jedź do tego co robił soft. niech testuje

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5141
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 23 sty 2020, 23:52

Ozi402,
Masz jakieś logi dynamiczne z tym programem :?:
Zegar doładowania masz w kabinie czy nie ?

Bajpas robiłeś :?:

MUNIOR
TDI'Spec
Posty: 6134
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 sty 2020, 12:53

Tak jak napisal Krzysiek 84 potrzebne są logi bloku 011 z doladowaniem zeby się upewnić że faktycznie dzieje się tak jak piszesz ,bo "odcinka z dołu" to raczej niespotykany przypadek .
Uzdrawiam zamulone szarpiące tdi na boschu i pierburgu .Diagnostyka vag i wszelkie naprawy pomp wtryskowych vp 37 z tdi i nastawników. Przerabiam w godzinę z "Boscha" nastawnik potencjometryczny na nastawnik indukcyjny .Dezaktywuję immo w sterownikach .Sprzedam tuningowany sterownik 8 i 16 bit

Awatar użytkownika
Ozi402
Audi 80 Fan
Audi 80 Fan
Posty: 18
Rejestracja: 07 maja 2014, 08:38
Lokalizacja: Nowa Sól

Post autor: Ozi402 » 25 sty 2020, 15:45

Zegar ciśnienia doładowania mam, logi znajdę i wrzuce

[ Dodano: 2020-01-25, 15:17 ]
Mam logi

[ Dodano: 2020-01-25, 15:23 ]
Pierwszy czesć

[ Dodano: 2020-01-25, 15:26 ]
Obrazek

[ Dodano: 2020-01-25, 15:27 ]
Obrazek

[ Dodano: 2020-01-25, 15:30 ]
Obrazek

[ Dodano: 2020-01-25, 15:45 ]
Z kąd ten błąd 00575 :| ?. Kompa mam od brabusa, przepływke zmieniłem bo moja cięła moc powyżej 4k obrotów. Egr zaślepiony, błąd wyskakuje przy spokojnej jeździe, przy utrzymywaniu stałej prędkości po kilku kilometrach na trasie.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5141
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 25 sty 2020, 20:12

575 To od cisnienia w dolocie.
Sprawdź wężyki wszystkie cisnieniowe.

Awatar użytkownika
Ozi402
Audi 80 Fan
Audi 80 Fan
Posty: 18
Rejestracja: 07 maja 2014, 08:38
Lokalizacja: Nowa Sól

Post autor: Ozi402 » 26 sty 2020, 12:53

Wszystkie nowe, takie sylikonowe czerwone, niebieskie z allegr.

[ Dodano: 2020-01-26, 12:53 ]
Mam pytanie czy pompa nie jest przestawiona o 180 stopni? To wycięcie pod kołem zębatym pompy nie powinno być na godzinie 12?
Obrazek

Awatar użytkownika
dzikx
Super User
Super User
Posty: 905
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 27 sty 2020, 23:07

ogólnie motor jest z a4 lub paska b5, jaki jest sterownik ?

[ Dodano: 2020-01-27, 23:07 ]
chyba, że się mylę co do pochodzenia motoru.

Awatar użytkownika
Ozi402
Audi 80 Fan
Audi 80 Fan
Posty: 18
Rejestracja: 07 maja 2014, 08:38
Lokalizacja: Nowa Sól

Post autor: Ozi402 » 30 sty 2020, 14:13

Tak silnik z A4 b5 sterownik 16 bit końcówka bd

Daro_GST
Audi 80 Maniak
Audi 80 Maniak
Posty: 55
Rejestracja: 08 kwie 2013, 20:48
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: Daro_GST » 30 sty 2020, 22:48

Ozi402 pisze: Mam pytanie czy pompa nie jest przestawiona o 180 stopni? To wycięcie pod kołem zębatym pompy nie powinno być na godzinie 12?
Ciężko stwierdzić, bo tyle tam znaków i nie wiadomo w jakim położeniu walu korbowego ktoś znaczył.

Powinno to wyglądać tak:

Wał na 0 w okienku skrzyni
Blokada na pompę wtryskową
blokada na wałek rozrządu

Patrząc w Autodacie to wycięcie na pompie wtryskowej jest prawie na godzinie 3, lekko brakuje (dla silnika AHU)

Awatar użytkownika
Ozi402
Audi 80 Fan
Audi 80 Fan
Posty: 18
Rejestracja: 07 maja 2014, 08:38
Lokalizacja: Nowa Sól

Post autor: Ozi402 » 31 sty 2020, 17:29

Dzisiaj ta ustawiłem i kopnięcie jest dopiero przy 2500 obrotów, zobaczę jak się teraz będzie zachowywać.

Awatar użytkownika
dzikx
Super User
Super User
Posty: 905
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 04 lut 2020, 08:48

W sterowniku 8 i 16 bit na jedną wtyczkę z podpiętym podciśnieniem często w środku sterownika pęka wężyk i jest kicha z doładowaniem

[ Dodano: 2020-02-04, 08:48 ]
A pompy nie da się przestawić o 180 jeden obrót walka to jeden obrót pompy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”



Akumulatory samochodowe Audi 80

Kierownica skóra, dywaniki hamulce Testy opon
Ubezpieczenie OC