[Cabrio 1.9 AHU 90KM] Przeładowanie na niskich obrotach
[Cabrio 1.9 AHU 90KM] Przeładowanie na niskich obrotach
Witam mam problem po zmianie turbo na wydajniejsze, a więc przeładowuje przy stałej prędkości np. Przy 100kmh. Przy hamowaniu silnikiem jest jakieś 0,2 bara, dopiero po wrzuceniu na luz spada. Zmieniałem dawkę paliwa, regulowałem sztangę przy turbo, n75 działa, bo przy deptaniu w podłogę nie ma błędu. Przyspieszałem i opóźniałem kąt wtrysku, a nawet zmieniałem czujnik ciśnienia doładowania w sterowniku.
Komp po chipie ciśnienie doładowania 1.38bar, wtryski 216, pompa 11mm, turbo gt1549s. Przy prędkościach od 130kmh w zwyż problem nie występuje, jak to ogarnąć?, ma ktoś pomysł? Silnik oczywiście 1.9 tdi ahu
Komp po chipie ciśnienie doładowania 1.38bar, wtryski 216, pompa 11mm, turbo gt1549s. Przy prędkościach od 130kmh w zwyż problem nie występuje, jak to ogarnąć?, ma ktoś pomysł? Silnik oczywiście 1.9 tdi ahu
Ostatnio zmieniony 23 sty 2020, 18:26 przez Ozi402, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Zegar ciśnienia doładowania mam, logi znajdę i wrzuce
[ Dodano: 2020-01-25, 15:17 ]
Mam logi
[ Dodano: 2020-01-25, 15:23 ]
Pierwszy czesć
[ Dodano: 2020-01-25, 15:26 ]
[ Dodano: 2020-01-25, 15:27 ]
[ Dodano: 2020-01-25, 15:30 ]
[ Dodano: 2020-01-25, 15:45 ]
Z kąd ten błąd 00575 ?. Kompa mam od brabusa, przepływke zmieniłem bo moja cięła moc powyżej 4k obrotów. Egr zaślepiony, błąd wyskakuje przy spokojnej jeździe, przy utrzymywaniu stałej prędkości po kilku kilometrach na trasie.
[ Dodano: 2020-01-25, 15:17 ]
Mam logi
[ Dodano: 2020-01-25, 15:23 ]
Pierwszy czesć
[ Dodano: 2020-01-25, 15:26 ]
[ Dodano: 2020-01-25, 15:27 ]
[ Dodano: 2020-01-25, 15:30 ]
[ Dodano: 2020-01-25, 15:45 ]
Z kąd ten błąd 00575 ?. Kompa mam od brabusa, przepływke zmieniłem bo moja cięła moc powyżej 4k obrotów. Egr zaślepiony, błąd wyskakuje przy spokojnej jeździe, przy utrzymywaniu stałej prędkości po kilku kilometrach na trasie.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Ciężko stwierdzić, bo tyle tam znaków i nie wiadomo w jakim położeniu walu korbowego ktoś znaczył.Ozi402 pisze: Mam pytanie czy pompa nie jest przestawiona o 180 stopni? To wycięcie pod kołem zębatym pompy nie powinno być na godzinie 12?
Powinno to wyglądać tak:
Wał na 0 w okienku skrzyni
Blokada na pompę wtryskową
blokada na wałek rozrządu
Patrząc w Autodacie to wycięcie na pompie wtryskowej jest prawie na godzinie 3, lekko brakuje (dla silnika AHU)