Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

FMIC Audi 80 B4 TDI Pierburg

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 05 kwie 2020, 00:00

Duży cooler ma swoje plusy , tylko trzeba dobre turbo żeby Laga nie było /
Można też dołożyć kolektor dolotowy z silnika 130 km wzdłużny lub poprzeczny w zależności , kto jak ma poprowadzony fmic, przepływy sa lepsze niż na kolektorach z silników 90 konnych, następnie uszczelka termoizolacyjna kolektora dolotowego, też jest parę stopni do ugrania.

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Re: FMIC Audi 80 B4 TDI Pierburg

Post autor: RaKo » 29 lip 2021, 13:51

Kolektor jest z BLSa, gdzieś widziałem wyniki na jakiejś uczelni gość robił pomiary i wychodzi że wydajniejszy od 130ki,faktycznie jest trochę inny, ja taki akurat miałem pod ręką.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Re: FMIC Audi 80 B4 TDI Pierburg

Post autor: Krzysiek 84 » 29 lip 2021, 15:21

Najwydajniejsze są z 2.0 TDI , ale nie ma flanszy do niego żeby skręcić jak te z 1,9 , pozbywając się klapy gaszącej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl