Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

FMIC Audi 80 B4 TDI Pierburg

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5506
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 05 kwie 2020, 00:00

Duży cooler ma swoje plusy , tylko trzeba dobre turbo żeby Laga nie było /
Można też dołożyć kolektor dolotowy z silnika 130 km wzdłużny lub poprzeczny w zależności , kto jak ma poprowadzony fmic, przepływy sa lepsze niż na kolektorach z silników 90 konnych, następnie uszczelka termoizolacyjna kolektora dolotowego, też jest parę stopni do ugrania.

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Re: FMIC Audi 80 B4 TDI Pierburg

Post autor: RaKo » 29 lip 2021, 13:51

Kolektor jest z BLSa, gdzieś widziałem wyniki na jakiejś uczelni gość robił pomiary i wychodzi że wydajniejszy od 130ki,faktycznie jest trochę inny, ja taki akurat miałem pod ręką.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5506
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Re: FMIC Audi 80 B4 TDI Pierburg

Post autor: Krzysiek 84 » 29 lip 2021, 15:21

Najwydajniejsze są z 2.0 TDI , ale nie ma flanszy do niego żeby skręcić jak te z 1,9 , pozbywając się klapy gaszącej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl