Duży cooler ma swoje plusy , tylko trzeba dobre turbo żeby Laga nie było /
Można też dołożyć kolektor dolotowy z silnika 130 km wzdłużny lub poprzeczny w zależności , kto jak ma poprowadzony fmic, przepływy sa lepsze niż na kolektorach z silników 90 konnych, następnie uszczelka termoizolacyjna kolektora dolotowego, też jest parę stopni do ugrania.
FMIC Audi 80 B4 TDI Pierburg
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- RaKo
- Forum Audi 80
- Posty: 674
- Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Kraśnik
Re: FMIC Audi 80 B4 TDI Pierburg
Kolektor jest z BLSa, gdzieś widziałem wyniki na jakiejś uczelni gość robił pomiary i wychodzi że wydajniejszy od 130ki,faktycznie jest trochę inny, ja taki akurat miałem pod ręką.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Re: FMIC Audi 80 B4 TDI Pierburg
Najwydajniejsze są z 2.0 TDI , ale nie ma flanszy do niego żeby skręcić jak te z 1,9 , pozbywając się klapy gaszącej.