Patent mojego kolegi na zapowietrzający się filtr paliwa. Zasilanie pozostaje bez zmian. Rzeżba dotyczy powrotu. Omija się całkiem filtr paliwa. Łączy się powrót przez zaworek zwrotny z przewodem powrotnym idącym do zbiornika. Na króćce podgrzewacz zakłada się przewód paliwowy zamykając obieg paliwa. To rozwiązanie jest prowizoryczne ale działa. Najlepiej wymienić filtr na filtron PP 838 lub
PP838/1.
[B4 1.9 1Z] Zapowietrzający się filtr paliwa
- darekmalickiwp
- Forum Audi 80
- Posty: 181
- Rejestracja: 26 kwie 2014, 20:00
- Imię: Darek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Wilkołaz woj. lubelskie
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Potwierdzam.RaKo pisze:Po co to robić? Wystarczy dobra obudowa filtra i nowe oringi i nic się nie zapowietrza. Kolejne moje b4 w tdi tak jeździ i ani jednej bańki w przewodach i żadnego zapowietrzania. Poprostu części muszą być sprawne.
Już ponad 12 lat jeżdżę A80 1Z i nic się nie zapowietrza. nie mam żadnej rzeźby z filtrami, wszystko ORI.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko