Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Zapowietrzający się filtr paliwa

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
darekmalickiwp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 181
Rejestracja: 26 kwie 2014, 20:00
Imię: Darek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Wilkołaz woj. lubelskie

[B4 1.9 1Z] Zapowietrzający się filtr paliwa

Post autor: darekmalickiwp » 10 kwie 2020, 10:11

Patent mojego kolegi na zapowietrzający się filtr paliwa. Zasilanie pozostaje bez zmian. Rzeżba dotyczy powrotu. Omija się całkiem filtr paliwa. Łączy się powrót przez zaworek zwrotny z przewodem powrotnym idącym do zbiornika. Na króćce podgrzewacz zakłada się przewód paliwowy zamykając obieg paliwa. To rozwiązanie jest prowizoryczne ale działa. Najlepiej wymienić filtr na filtron PP 838 lub
PP838/1.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 10 kwie 2020, 11:02

To rozwiązanie stosujemy już trochę czasu.
Szybka akcja , to właśnie odłączenie przewodów od plastikowego przelewu i połączenie ich ze sobą.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 10 kwie 2020, 11:06

Krzysiek 84, no tylko on nie zadał żadnego pytania ;-) i teraz albo stwierdza fakt co większość (śmigająca tdikiem) już powinna i tak wiedzieć bo tematów co najmniej kilka na forum jest albo zapomniał znaku zapytania postawić ?

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 10 kwie 2020, 11:48

Po co to robić? Wystarczy dobra obudowa filtra i nowe oringi i nic się nie zapowietrza. Kolejne moje b4 w tdi tak jeździ i ani jednej bańki w przewodach i żadnego zapowietrzania. Poprostu części muszą być sprawne.

Awatar użytkownika
audico
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 264
Rejestracja: 04 gru 2007, 17:49
Lokalizacja: B-ce

Post autor: audico » 10 kwie 2020, 13:10

RaKo pisze:Po co to robić? Wystarczy dobra obudowa filtra i nowe oringi i nic się nie zapowietrza. Kolejne moje b4 w tdi tak jeździ i ani jednej bańki w przewodach i żadnego zapowietrzania. Poprostu części muszą być sprawne.
Potwierdzam.
Już ponad 12 lat jeżdżę A80 1Z i nic się nie zapowietrza. nie mam żadnej rzeźby z filtrami, wszystko ORI.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 11 kwie 2020, 11:29

Każdy robi jak uważa , mi osobiście o wiele szybciej zajmuje wymiana filtra paliwa tego PP 838 , niż bawić się w wykręcanie starego i montaż nowego i wszystkie przewody podłączać .

jarowlkp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 04 gru 2015, 13:22
Lokalizacja: Trzcianka

Post autor: jarowlkp » 11 kwie 2020, 21:41

Swiete słowa Krzysiek 84 czas to pieniądz jak to mówią. Zmiana ori filtra to była jakas tragedia. Teraz po zmianie obudowy od 1.9did z mitsu odkrecam jednego torxa i juz wymieniam tylko wkład filtra,bez odłaczania przewodow, popuszczania obejmy trzymającej filtr itd

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl