Maglownica Audi
Opony samochodowe Audi 80
części samochodowe
opony i felgi
Tarcze, hamulce

[80 B4 1.9TDI 1Z] Korektor siły hamowania

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6147
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 25 lip 2017, 15:13

jarowlkp pisze:z wykręceniem nie będzie problemy tylko pytanie czy to jest tylko zwykła śruba z wejściem na imbusa , czy jakaś np. z membraną na końcu lub inne ustrojstwo i po wykręceniu jej nic się nie rozsypie i itd.?
Jak dokręciłeś do końca ,urwała się i nie cieknie ,to zostaw ją w świetym spokoju ...też mi sie urwała przy dokręcaniu i nawet nie pomyślalem żeby się jej czepiać ...doszła do końca i gitara ,nikt nigdy nie bedzie jej musiał wykręcać bo i po co

hubert26w
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.

Post autor: hubert26w » 25 lip 2017, 21:13

Ja też z miesiąc temu ja urwałen i wcale dużej siły nie użyłem. Nie ciecze wiec machnąłem ręką na to :/

jarowlkp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 253
Rejestracja: 04 gru 2015, 13:22
Lokalizacja: Trzcianka

Post autor: jarowlkp » 26 lip 2017, 07:02

dzięki Panowie za słowa otuchy , jutro mam przegląd i przy okazji wyjdzie czy czasem tył lepiej nie hamuje od przodu :) jak się okaże ze lepiej to będę musiał popuścić bo nie mam w niej ABS i można się przejechać zimą :) po mimo ze tą ABT z podtlenkiem LPG mało jeżdżę to chciałbym aby była w 100% sprawna i pewna , tak jak moja 1z która praktycznie nie stygnie :)
jarowlkp

Yamaysky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 02 gru 2011, 19:05
Lokalizacja: Lubliniec

Post autor: Yamaysky » 16 paź 2017, 22:24

Panowie to takie pytanie
Ktoś kiedyś wywalił korektor...
Zostawić jak jest czy instalować nowy
Boję się żeby mnie jednak.ta d**a nie wyprzedziła zima tuż..

Awatar użytkownika
Pieterb
Administrator
Administrator
Posty: 11626
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 17 paź 2017, 10:57

Yamaysky pisze:Ktoś kiedyś wywalił korektor...
byli i tacy - podobno nic się nie działo ale bezradny_
WRC is for boys.
Group B was for men.

jarowlkp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 253
Rejestracja: 04 gru 2015, 13:22
Lokalizacja: Trzcianka

Post autor: jarowlkp » 17 paź 2017, 11:46

jak masz abs to wywalaj , a jak nie masz to ja bym nie ryzykował wyprzedzenia zimą tyłu pojazdu , decyzja należy do Ciebie .
jarowlkp

piter123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 21 gru 2014, 11:57

Post autor: piter123 » 17 paź 2017, 18:01

Ja właśnie wstawiłem takie, działają, ale jak tego nie wiem :) Uważam, że lepsze takie niż wywalenie całkiem korektora. To przynajmniej dławi przepływ na tył.
https://i.imgur.com/pZbbxxd.jpg

Awatar użytkownika
Pieterb
Administrator
Administrator
Posty: 11626
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 17 paź 2017, 18:19

piter123, a co to jest?
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5265
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 17 paź 2017, 18:27

Też jakieś korektory , tylko z Fiata.
1Z <Bosch> (Juz zakończył karierę dzięki Muniorowi)
Cichociemny Zetor
Jak B4 to tylko w TDI.
[ Avant TDI ] jako auto do codziennego użytkowania

Awatar użytkownika
dzikx
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 956
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 17 paź 2017, 22:48

niektóre szmelcwageny nie miały fabrycznie, moja dwuja nie miała i przy hamowaniu w zakręcie blokowało jedno tylne koło w zależności od łuku lewe prawe, ale może inne pompy miały że tyłu normalnie nie blokowało. Przy abs to nie dopuści do tego ale ograniczy lekko hamowanie. Niestety ciężko o sprawny korektor jak i dobrze ustawiony, bo zapychają się obudowa utlenia się i ciekną. Osobiście bym zostawił go jak był, miałem w rekach ibizę gdzie z uszkodzonym co hamulec do podłogi d**a bokiem już od 40km/h

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4861
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 12 kwie 2020, 21:57

Cześć Panowie. Czy istnieje jakiś zestaw naprawczy korektora siły hamowania czy tylko wchodzi w grę nowy lub używka? Kilka dni temu zaczął mi cieknąć i nie wiem czy szukać używki czy kupic nowy a może całkowicie go wymontować?

Awatar użytkownika
xRead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 333
Rejestracja: 22 cze 2016, 11:32
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Legnica

Post autor: xRead » 12 kwie 2020, 22:22

hudy pisze:Cześć Panowie. Czy istnieje jakiś zestaw naprawczy korektora siły hamowania czy tylko wchodzi w grę nowy lub używka? Kilka dni temu zaczął mi cieknąć i nie wiem czy szukać używki czy kupic nowy a może całkowicie go wymontować?
W używkę się nie baw nawet. Za ATE nowy dawałem coś ok 250zł

Audi 80 2.0E ABK 1992r by xRead

Regulacja zapłonu w ABK i nie tylko :) Kontakt PW

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4861
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 15 kwie 2020, 23:00

Masz rację. Używki po 70zł a za nowy brembo dałem 200zł. Powiedz mi jak jest z tą regulacją by tył mocniej hamował? Widzę tylko regulację na tej dźwigni a tu chłopaki wspominają jeszcze o regulacji imbusem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


Akumulatory samochodowe Audi 80
hamulce