Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu

[ALL]Przekładka silnika 1.8T do Audi 80 - FAQ

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
ODPOWIEDZ
maciek889
Od zawsze na forum
Od zawsze na forum
Posty: 3958
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 13 kwie 2020, 16:32

To wychodzi że ten czerwono-niebieski nie łączy albo jest podpięty w złe miejsce albo masz uszkodzoną płytę przekaźników/bezpieczników jeśli ten kabel nie ma połączenia z przekaźnikiem.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Fifixx
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 31 sie 2018, 08:20

Post autor: Fifixx » 14 kwie 2020, 18:03

Jak na złość wszystko łączy.
Zastanawia mnie, czy nie ma uszkodzonego przekaźnika włączającego masę pompy w sterowniku AEB, bo jak dać bezpośrednią masę na BS, to pompa i cała reszta zachowuje się i odpala prawie normalnie (oprócz tego, że pozostawiona na zapłonie pompa, nigdy nie zgaśnie).
Teorię z uszkodzoną płytą przekaźników/bezpieczników łatwiej w sumie byłoby mi sprawdzić, bo takowych dużo w okolicy, ale mi wciąż po głowie chodzi, że ten sterownik może jednak być uszkodzony.
W sumie w najgorszym wypadku włączanie pompy paliwa dałoby się zrobić na dwóch przekaźnikach i czasówce, ale wtedy pojawiają się dwie obawy: Pierwsza to to, że sterownik może puszczać mniej mocy niż normalnie na silnik, a druga to to, że w sumie w razie nieszczęśliwego wypadku, pompa może non-stop pracować i tyle z mojego marnego żywota :-D

[ Dodano: 2020-04-14, 18:03 ]
A jeszcze pytanie, bo czarno-niebieski ze schematu na pierwszej stronie podłącza się przez dodatkowy bezpiecznik #27, ja takowego nie posiadam, czy wykorzystanie wyjścia B15a i bezpiecznika 20A to dobre rozwiązanie?

maciek889
Od zawsze na forum
Od zawsze na forum
Posty: 3958
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 14 kwie 2020, 19:54

No poprzedniej tak opisałeś jakbyś nie miał nic na tym kablu podłączonym pod BS.
Fifixx pisze:Zastanawia mnie, czy nie ma uszkodzonego przekaźnika włączającego masę pompy w sterowniku AEB
Tam jest tranzystor od tego. I nie wiem czy też nie idzie przez opornik który zabezpiecza na wypadek gdyby został połączony z masę.

Do tego upewnić się że kabel który dałeś pod BS to na pewno sterowanie pompy po pinologi ECU).

Na szybko można by użyć najprostszego sterownika/przełącznika od LPG do sterowania pompą.

[ Dodano: 2020-04-14, 19:54 ]
Fifixx pisze:czy wykorzystanie wyjścia B15a i bezpiecznika 20A to dobre rozwiązanie?
Pewnie tak jeśli pod B15a nie jest za dużo napodłączane. Nie chce mi się szukać pod co było podłączony ten bezpiecznik 27.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Fifixx
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 31 sie 2018, 08:20

Post autor: Fifixx » 15 kwie 2020, 18:19

Dobra, wszystko się wyjaśniło. Za pierwszą próbą odpalenia po prostu nie miałem podłączonej jednej masy, potem ją podłączyłem, ale już z kombinacjami. Zmyliło mnie też to, że dopiero przy odpalaniu odzywa się pompa paliwa a nie już na zapłonie jak było w 3A. Także schemat jest super i tak dalej. Dzięki wielkie maciek889, za pomoc, bo tak to pewnie w sobotę już bym miał załamanie nerwowe.

piguu
O Audi 80 wie wszystko
O Audi 80 wie wszystko
Posty: 189
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:00

Post autor: piguu » 15 kwie 2020, 18:31

Panowie tak przy okazji maciek889, posiadasz może schematy rozpiski pinów od 1.8t ANB? Właśnie tocze nierówną walkę z wiązką a w necie brak czegokolwiek o ANB. Znalazłem tylko od bliźniaczego AWT

maciek889
Od zawsze na forum
Od zawsze na forum
Posty: 3958
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 17 kwie 2020, 14:08

Zobacz może od tego AWT będzie sie zgadzał w 90% bo sam mam od jakiegoś ANB i to samodzielnie szkicowany na podstawie wiązki.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

piguu
O Audi 80 wie wszystko
O Audi 80 wie wszystko
Posty: 189
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:00

Post autor: piguu » 17 kwie 2020, 20:41

maciek889, możesz podrzucić mi jakieś te szkice były by pomocne, mam problem z wyjściem na przekaźnik pompy idzie sygnał 3V...

maciek889
Od zawsze na forum
Od zawsze na forum
Posty: 3958
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 17 kwie 2020, 20:58

Jak kabel przekaźnika wisi w powietrzu to 3V to może być po prostu napięcie które wysyła ECU w celu spradzenia czy wyjście nie jest zwarte do masy. Próbowałeś się łączyć VAGiem?
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
myszon90
Audi 80 Mastach
Audi 80 Mastach
Posty: 123
Rejestracja: 08 maja 2008, 19:20
Lokalizacja: WGM

Post autor: myszon90 » 20 kwie 2020, 20:09

Panowie, proszę o pomoc...moim AEB steruje sterownik z Audi A3 nr 0261206516, za Chiny ludowe nie mogę odnaleźć sygnału spalania..
Oba żółte kabelki z większej wtyczki nie dają tego sygnału, o ile pamiętam na postoju też pokazuje spalanie...sygnał prędkości w BC mam sprawny, średnią prędkość pokazuje...
wino, kobiety, śpiew....

8QB3 1.8T

Awatar użytkownika
illusion
Rodem z Inglostadt
Rodem z Inglostadt
Posty: 378
Rejestracja: 25 maja 2008, 15:32
Lokalizacja: Włoszczowa

Re: [ALL]Przekładka silnika 1.8T do Audi 80 - FAQ

Post autor: illusion » 27 maja 2020, 06:36

Witam.
Ma ktoś gdzieś materiały z pierwszych stron tego postu, gdzie jest opisane podłączenie elektryki z użyciem maksymalnym kostek z silnika AEB.
Pozdrawiam.

maciek889
Od zawsze na forum
Od zawsze na forum
Posty: 3958
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Lokalizacja: Wchsut.

Re: [ALL]Przekładka silnika 1.8T do Audi 80 - FAQ

Post autor: maciek889 » 27 maja 2020, 23:48

Mam angielską wersje:
Obrazek
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”



Akumulatory samochodowe Audi 80

Kierownica skóra, dywaniki hamulce Testy opon