nabyłem audi 80 b4 z silnikiem 1.9 TDI z 95r czyli na nowszym osprzęcie i od samego początku mam problem z przeładowaniem turbiny
nawet na postoju jak przegazuje do 4tyś obr/min to silnik pracuje nie równo i kopci, czasem potrafi zgasnąć.
Jedyny błąd jaki po tym powstaje to błąd ciśnienia w układzie dolotowym.
Więc zmieniłem przewody podciśnieniowe niebieski, czerwony i wszystkie czarne, podmieniłem z drugiej audi zawór n75 i dalej to samo.
Wiec zrobiłem tak jak wyczytałem tu na forum żeby połączyć przewód czerwony i niebieski tak by pominąć n75, i dalej po przegazowaniu do 4 4,5 przeładowuje i zaczyna kopcić, nie równo pracować silnik i też potrafi zgasnąć.
poprzedni właściciel powiedział ze zmieniał wtryski na AFN i komputer od pana Munior.
Co prawda audi ma moc, dopóki nie przeładuje, wtedy wystarczy w trakcie jazdy wyłączyć i włączyć zapłon chwile spokojnie jechać by ciśnienie opadło i można dalej jechać.
Mam nadzieje ze w miare jasno opisałem mój problem
