[B3 2.2 KV] Wysokie obroty na biegu jałowym
Wykręciłem przepustnice i zrobiłem zdjęcia:
@Jarewa chyba o tą śrubę ci chodziło - wygląda na nie ruszaną.
Przepustnica wygląda jakby zamykała się do końca:
Blaszka dochodzi do stycznika a ten robi klik - jak dobrze kojarzę stycznik ten jest czujnikiem zamknięcia przepustnicy, jak go sprawdzić?
Jedynie tutaj jest odstęp:
.. bo śruba była raczej ruszana:
Pozbycie się tej przerwy da jakiś efekt?
Edit: Sprawdziłem stycznik multimetrem nastawionym na sprawdzanie ciągłości obwodu. Wygląda na sprawny.
@Jarewa chyba o tą śrubę ci chodziło - wygląda na nie ruszaną.
Przepustnica wygląda jakby zamykała się do końca:
Blaszka dochodzi do stycznika a ten robi klik - jak dobrze kojarzę stycznik ten jest czujnikiem zamknięcia przepustnicy, jak go sprawdzić?
Jedynie tutaj jest odstęp:
.. bo śruba była raczej ruszana:
Pozbycie się tej przerwy da jakiś efekt?
Edit: Sprawdziłem stycznik multimetrem nastawionym na sprawdzanie ciągłości obwodu. Wygląda na sprawny.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
chodziło mi o ta sróbe na ostatnim zdjęciu, jednak była ruszana co powiedziałem wyżej, dla próby póki na wierzchu, odkręć by się nie podpierała przepustnica o nia i dokręć by tylko stykała...
Przed regulacja zrób zdjecie małej przepstnicy z dwuch stron i po i wstaw zdjecia...
I najważniejsze przed ta regulacja odkręć czujnik(włacznik) biegu jałowego, a po regulacji ustaw ten czujnik by nie podnosiło przepustnicy...
Przed regulacja zrób zdjecie małej przepstnicy z dwuch stron i po i wstaw zdjecia...
I najważniejsze przed ta regulacja odkręć czujnik(włacznik) biegu jałowego, a po regulacji ustaw ten czujnik by nie podnosiło przepustnicy...
@Jarewa muszę przyznać że miałeś rację że gaziarze lubią grzebać w przepustnicach
Wracając do tego co pisałeś. Klapki wyglądają tak zanim zacząłem grzebać:
Widać że przebija światło. Rozumiem że muszę dążyć do tego aby światło nie przebijało, żeby było szczelnie?
Odkręciłem tą śrubę którą ktoś już ruszał:
I ten stycznik oraz ten "odbojnik":
I teraz takie pytanie. Czy ten element nie powinien zablokować się na tej śrubce (śruba wygląda jakby ktoś w fabryce ją ustawił i pozbawił jej główki aby nikt jej nie ruszał):
Bo jeśli powinien się zblokować na tej śrubce to jest problem gdyż między nimi jest przerwa - jak widać na zdjęciu można tam włożyć kawałek papieru bez problemu:
Co może blokować przepustnicę że nie dobija do tej śrubki? Syf czy coś innego?
A tak wyglądają przepustnice teraz - jak dla mnie nie widać różnicy:
Wracając do tego co pisałeś. Klapki wyglądają tak zanim zacząłem grzebać:
Widać że przebija światło. Rozumiem że muszę dążyć do tego aby światło nie przebijało, żeby było szczelnie?
Odkręciłem tą śrubę którą ktoś już ruszał:
I ten stycznik oraz ten "odbojnik":
I teraz takie pytanie. Czy ten element nie powinien zablokować się na tej śrubce (śruba wygląda jakby ktoś w fabryce ją ustawił i pozbawił jej główki aby nikt jej nie ruszał):
Bo jeśli powinien się zblokować na tej śrubce to jest problem gdyż między nimi jest przerwa - jak widać na zdjęciu można tam włożyć kawałek papieru bez problemu:
Co może blokować przepustnicę że nie dobija do tej śrubki? Syf czy coś innego?
A tak wyglądają przepustnice teraz - jak dla mnie nie widać różnicy:
Poskładałem to i niestety dalej mam wysokie obroty. W przepustnicy nadal widać prześwity choć możliwe że minimalnie mniejsze. Mycie pomogło w tym że ten element o którym pisałem wcześniej blokuje się teraz na tej śrubce.
@Jarewa mówisz żeby sprawdzić jeszcze uszczelniacze wtryskiwaczy? Poprzedni właściciel mówił że był z tym problem więc może akurat
@Jarewa mówisz żeby sprawdzić jeszcze uszczelniacze wtryskiwaczy? Poprzedni właściciel mówił że był z tym problem więc może akurat
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
No trzeba szukać skąd ma silnik zwiększone powietrze które przechodzi przez przepływomierz. Raczej wykluczam dużej nieszczelnosci układu dolotowego bo byś miał mega problem z uruchomieniem silnika. Oprócz wtryskiwaczy obczaj jeszcze zawór odpowietrzający zbiornik paliwa spróbuj go zaślepić I zaślep dla testu wyjscie z korektora co idzie na blokade tylnego mostu co był ten zbiornik o którym mowa...
No właśnie nie mam żadnych problemów z uruchomieniem. Padła mi pompa paliwa dlatego nic nie pisałem tyle czasu, samochód stał nie odpalany ponad tydzień i dzisiaj zapalił od strzała - tylko te obroty za wysokie.
Zawór odpowietrzający zbiornik paliwa to ten element zaznaczony na czerwono na zdjęciu?:
Bo ten wężyk co idzie z kolektora do blokady mostu to wiem który. On idzie pod kanapę do takiego pudełeczka z którego oprócz niego wychodzą jeszcze dwa (znacznie grubsze) wężyki i idą w podłogę - pewnie do dyfra.
Obecnie fura jest u mechanika na zmianie rozrządu, jak wszystko pójdzie gładko to dam znać w sobotę co się udało wskórać.
Zawór odpowietrzający zbiornik paliwa to ten element zaznaczony na czerwono na zdjęciu?:
Bo ten wężyk co idzie z kolektora do blokady mostu to wiem który. On idzie pod kanapę do takiego pudełeczka z którego oprócz niego wychodzą jeszcze dwa (znacznie grubsze) wężyki i idą w podłogę - pewnie do dyfra.
Obecnie fura jest u mechanika na zmianie rozrządu, jak wszystko pójdzie gładko to dam znać w sobotę co się udało wskórać.
Re: [B3 2.2 KV] Wysokie obroty na biegu jałowym
Witajcie
Dalej nie mogę uporać się z tymi wysokimi obrotami
Pierwszy wtrysk strasznie się ruszał jak na filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=qVJMHnU ... e=youtu.be
Okazało się że ta plastikowa tulejka pękła. Kupiłem nową wraz z pierścieniem uszczelniającym, wymieniłem także ten oring na końcu wtrysku i ten zielony u góry. Niestety żadnych zmian dalej mam wysokie obroty. Już naprawdę nie wiem gdzie szukać tego lewego powietrza - śruba od regulacji obrotów wkręcona na max.
Dalej nie mogę uporać się z tymi wysokimi obrotami
Pierwszy wtrysk strasznie się ruszał jak na filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=qVJMHnU ... e=youtu.be
Okazało się że ta plastikowa tulejka pękła. Kupiłem nową wraz z pierścieniem uszczelniającym, wymieniłem także ten oring na końcu wtrysku i ten zielony u góry. Niestety żadnych zmian dalej mam wysokie obroty. Już naprawdę nie wiem gdzie szukać tego lewego powietrza - śruba od regulacji obrotów wkręcona na max.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Re: [B3 2.2 KV] Wysokie obroty na biegu jałowym
Zastanawiam sie, bo NG ma szczelna przepustnice brak przeswitu jak znajde czas pstrykne zdjecie... A NG i KV miały konstrukcyjnie te same przepustnice
Re: [B3 2.2 KV] Wysokie obroty na biegu jałowym
O kurczę. Czekam na fotki w takim razie.
Od razu zapytam - czy przepustnicę od NG mogę wsadzić do KV? Jest bardzo podobna? Przepustnicę do NG jest łatwiej i taniej zdobyć
Od razu zapytam - czy przepustnicę od NG mogę wsadzić do KV? Jest bardzo podobna? Przepustnicę do NG jest łatwiej i taniej zdobyć
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Re: [B3 2.2 KV] Wysokie obroty na biegu jałowym
https://www.youtube.com/watch?v=J7Y88Oo ... e=youtu.be
Moze ci pomoze taki test szczelnosci... To był izopropanol bo akurat myłem przepustnice bo troche brudna
Moze ci pomoze taki test szczelnosci... To był izopropanol bo akurat myłem przepustnice bo troche brudna
Re: [B3 2.2 KV] Wysokie obroty na biegu jałowym
O kurde, jutro sprawdzę tak swoją - tam to się będzie lało ciurkiem pewnie :lol:
Re: [B3 2.2 KV] Wysokie obroty na biegu jałowym
silnik lewe ciągnie nie tylko gumą i przepustnicą, A wężami zaworu biegu jałowego, zużytymi oringami obsad i samych wtrysków, odmą oleju, uszkodzoną obudową filtra powietrza, i ogólną instalacją podciśnieniową układu sterowania biegiem jałowym, a sam w sobie krokowiec może sie zaciać, Wszystkie te opcje przerobiłem . Problemem osprzętu tego silnika jest gaz, kórego być nie powinno. SIlnik gaz znosi bardzo dobrze, ale napewno nie z k jetem