Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu

80 B4 2.3 NG problem z odpaleniem, nierówna praca, niskie obroty jałowe

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
Jarewa
Pomógł wszystkim
Pomógł wszystkim
Posty: 8035
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Re: 80 B4 2.3 NG problem z odpaleniem, nierówna praca, niskie obroty jałowe

Post autor: Jarewa » 16 cze 2020, 20:45

Ja w 3 osoby to skrecam, jeden blokuje biegiem i hamulcem, drugi breszka w koło zamachowe. A trzeci dokręca... Od dołu sa dwie dziury a przez dziury widać wieniec rozrusznika....


Silnik ni ma blokady wału. Albo jest mi nie znana

osi29
O Audi 80 wie wszystko
O Audi 80 wie wszystko
Posty: 204
Rejestracja: 24 gru 2014, 08:43
Lokalizacja: Lubin

Re: 80 B4 2.3 NG problem z odpaleniem, nierówna praca, niskie obroty jałowe

Post autor: osi29 » 17 cze 2020, 21:41

Obejrzyj dokladnie pompe oleju miałem to samo po zakupie swojej 7lat temu , u mbie jeszcze pompa okeju była rozwalona po zerwaniu klina
Audi 80 2.3 Cabrio

zgredzik105
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: 04 gru 2015, 20:36
Lokalizacja: Przełęk

Re: 80 B4 2.3 NG problem z odpaleniem, nierówna praca, niskie obroty jałowe

Post autor: zgredzik105 » 24 cze 2020, 16:17

Wiecie może jakim momentem powinno być skręcone koło? Bo śruba wału z tego co pamiętam ma być na kleju i dowalona

zgredzik105
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: 04 gru 2015, 20:36
Lokalizacja: Przełęk

Re: 80 B4 2.3 NG problem z odpaleniem, nierówna praca, niskie obroty jałowe

Post autor: zgredzik105 » 29 cze 2020, 07:04

Jarewa pisze:
16 cze 2020, 20:47
Ja w 3 osoby to skrecam, jeden blokuje biegiem i hamulcem, drugi breszka w koło zamachowe. A trzeci dokręca... Od dołu sa dwie dziury a przez dziury widać wieniec rozrusznika....


Silnik ni ma blokady wału. Albo jest mi nie znana
Jarewa Dzięki wielkie za wszelką pomoc, Audi poskładane, pali i jeździ jak nie pamiętam kiedy.
Za zimnym jest tylko lekki problem z wolnymi obrotami ale będę jeszcze z tym walczył.

Dla potomnych, zestaw śrub koła pasowego pasuje od VW T4 2.4D np Corteco 80001246

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”