Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu

80 B4 2.3 NG problem z odpaleniem, nierówna praca, niskie obroty jałowe

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
Jarewa
Pomógł wszystkim
Pomógł wszystkim
Posty: 7995
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Re: 80 B4 2.3 NG problem z odpaleniem, nierówna praca, niskie obroty jałowe

Post autor: Jarewa » 16 cze 2020, 20:45

Ja w 3 osoby to skrecam, jeden blokuje biegiem i hamulcem, drugi breszka w koło zamachowe. A trzeci dokręca... Od dołu sa dwie dziury a przez dziury widać wieniec rozrusznika....


Silnik ni ma blokady wału. Albo jest mi nie znana

osi29
O Audi 80 wie wszystko
O Audi 80 wie wszystko
Posty: 203
Rejestracja: 24 gru 2014, 08:43
Lokalizacja: Lubin

Re: 80 B4 2.3 NG problem z odpaleniem, nierówna praca, niskie obroty jałowe

Post autor: osi29 » 17 cze 2020, 21:41

Obejrzyj dokladnie pompe oleju miałem to samo po zakupie swojej 7lat temu , u mbie jeszcze pompa okeju była rozwalona po zerwaniu klina
Audi 80 2.3 Cabrio

zgredzik105
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: 04 gru 2015, 20:36
Lokalizacja: Przełęk

Re: 80 B4 2.3 NG problem z odpaleniem, nierówna praca, niskie obroty jałowe

Post autor: zgredzik105 » 24 cze 2020, 16:17

Wiecie może jakim momentem powinno być skręcone koło? Bo śruba wału z tego co pamiętam ma być na kleju i dowalona

zgredzik105
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: 04 gru 2015, 20:36
Lokalizacja: Przełęk

Re: 80 B4 2.3 NG problem z odpaleniem, nierówna praca, niskie obroty jałowe

Post autor: zgredzik105 » 29 cze 2020, 07:04

Jarewa pisze:
16 cze 2020, 20:47
Ja w 3 osoby to skrecam, jeden blokuje biegiem i hamulcem, drugi breszka w koło zamachowe. A trzeci dokręca... Od dołu sa dwie dziury a przez dziury widać wieniec rozrusznika....


Silnik ni ma blokady wału. Albo jest mi nie znana
Jarewa Dzięki wielkie za wszelką pomoc, Audi poskładane, pali i jeździ jak nie pamiętam kiedy.
Za zimnym jest tylko lekki problem z wolnymi obrotami ale będę jeszcze z tym walczył.

Dla potomnych, zestaw śrub koła pasowego pasuje od VW T4 2.4D np Corteco 80001246

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”



Akumulatory samochodowe Audi 80

Kierownica skóra, dywaniki hamulce Testy opon
Ubezpieczenie OC