2.0 ABT Ścierający się pasek rozrządu
- Ven0n
- Forum Audi 80
- Posty: 266
- Rejestracja: 23 cze 2018, 12:22
- Imię: Kamil
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: ŚLUNSK
Re: 2.0 ABT Ścierający się pasek rozrządu
Mi tez pozdzieralo jakies 1mm zabralo ale zostawilem pasek nic sie nie dzieje, najwyzej za 20kkm wymienie go. Nie martw sie ten silnik jest bezkolizyjny, przynajmniej oszczedzisz se podwojnej roboty, a paska masz duuzo. Na shrott'cie to ja widzialem te ABTki ktore mialy ostatnie 1/3 paska
Re: 2.0 ABT Ścierający się pasek rozrządu
Ja już po naprawie .
Jeśli ktoś będzie przerabiał to u siebie to lepiej wybrać wersję z paskiem co ma 121 zębów nie trzeba wtedy aż tyle naciągać tej rolki .
Parę zdj z wymiany .
Teraz jeżdżę i obserwuje
Dodano po 22 minutach 12 sekundach:
Jeśli ktoś będzie przerabiał to u siebie to lepiej wybrać wersję z paskiem co ma 121 zębów nie trzeba wtedy aż tyle naciągać tej rolki .
Parę zdj z wymiany .
Teraz jeżdżę i obserwuje
Dodano po 22 minutach 12 sekundach:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Re: 2.0 ABT Ścierający się pasek rozrządu
WFT pasek zębaty do silnika jest jeden i nie można sobie wybierać.. Do abt/abk 124 ząbków każda zmiana o jeden ząbek w przypadku ABK skończy sie kolizją a ABT po prostu po czasie nie odpali...
Re: 2.0 ABT Ścierający się pasek rozrządu
A to ciekawe dlaczego niby tak sadzisz ?
Ten zestaw co kupiłem jest 2 wersjach rolka w obu ta sama tylko pasek w jednym zestawie ma o 3 zęby mniej .
Wrzucałem wcześniej link jak czytałeś całość .
W wersji z paskiem 124 zeby ta rolkę trzeba praktycznie naciągnąć na maxa aby pasek był dobrze naciągnięty .
Zauważmy że napinacz tzn ta rolka też już nie jest orginalna tylko pochodzi z wcześniejszych modeli .
Ten zestaw co kupiłem jest 2 wersjach rolka w obu ta sama tylko pasek w jednym zestawie ma o 3 zęby mniej .
Wrzucałem wcześniej link jak czytałeś całość .
W wersji z paskiem 124 zeby ta rolkę trzeba praktycznie naciągnąć na maxa aby pasek był dobrze naciągnięty .
Zauważmy że napinacz tzn ta rolka też już nie jest orginalna tylko pochodzi z wcześniejszych modeli .
- Ven0n
- Forum Audi 80
- Posty: 266
- Rejestracja: 23 cze 2018, 12:22
- Imię: Kamil
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: ŚLUNSK
Re: 2.0 ABT Ścierający się pasek rozrządu
A znaki się pokrywają jak na leży? I jak teraz rozrząd chodzi po wymianie? W końcu jak należy?
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Re: 2.0 ABT Ścierający się pasek rozrządu
Kulpiacz pisze: ↑21 kwie 2021, 21:09A to ciekawe dlaczego niby tak sadzisz ?
Ten zestaw co kupiłem jest 2 wersjach rolka w obu ta sama tylko pasek w jednym zestawie ma o 3 zęby mniej .
Wrzucałem wcześniej link jak czytałeś całość .
W wersji z paskiem 124 zeby ta rolkę trzeba praktycznie naciągnąć na maxa aby pasek był dobrze naciągnięty .
Zauważmy że napinacz tzn ta rolka też już nie jest orginalna tylko pochodzi z wcześniejszych modeli .
Masz blade pojęcie o mechanice... Więc nie ma co dyskutować każdą zmiana długości paska to zmiana przełożenia kół zębatych....
A jak bym miał słuchać sprzedawców to bym dziś chodził w galotach i spał pod mostem.... Do ABT jest tylko jeden typ paska i koniec...
Re: 2.0 ABT Ścierający się pasek rozrządu
Masz tutaj zdj po przejechaniu lekko ponad 100 kilometrów , nie widać aby ścierało pasek co prawda pracuje on na skraju koła ale nie wystaje ze jego
powieszchnię .
Więc wygląda na to że jest oki .
Dla niewtajemniczonych za ten zestaw INA zapłaciłem 78 zł więc naprawa bardzo tania jedynie 3 godzinki wolnego czasu i usterka usunięta . Dodano po 3 minutach 20 sekundach:
Może i mam blade pojęcie , ale całe szczęście że są tutaj mądrzejsi ode mnieJarewa pisze: ↑22 kwie 2021, 07:13Kulpiacz pisze: ↑21 kwie 2021, 21:09A to ciekawe dlaczego niby tak sadzisz ?
Ten zestaw co kupiłem jest 2 wersjach rolka w obu ta sama tylko pasek w jednym zestawie ma o 3 zęby mniej .
Wrzucałem wcześniej link jak czytałeś całość .
W wersji z paskiem 124 zeby ta rolkę trzeba praktycznie naciągnąć na maxa aby pasek był dobrze naciągnięty .
Zauważmy że napinacz tzn ta rolka też już nie jest orginalna tylko pochodzi z wcześniejszych modeli .
Masz blade pojęcie o mechanice... Więc nie ma co dyskutować każdą zmiana długości paska to zmiana przełożenia kół zębatych....
A jak bym miał słuchać sprzedawców to bym dziś chodził w galotach i spał pod mostem.... Do ABT jest tylko jeden typ paska i koniec...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.